خوش‌آمدگویی به اسکارلت جوهانسون از طرف دنیای ژوراسیک

خورده نشو!

- 1 دقیقه مطالعه
اسکارلت جوهانسون پیام خوش‌آمدگویی را از طرف جف گلدبوم برا ورود به دنیای ژوراسیک دریافت کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، اسکارلت جوهانسون، بازیگر جدید فیلم «دنیای ژوراسیک ۴» پیام خوشامدگویی غافلگیرکننده‌ای از جف گلدبوم بازیگر فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» دریافت کرد. گلدبوم در این پیام گفت: خورده نشو، مگر اینکه خودت بخواهی.

او در صحبت‌هایش با جوهانسون جمله نمادین «پارک ژوراسیک» را نیز به کار برد و گفت: زندگی راهی پیدا می‌کند. جوهانسون نیز درباره حضورش در این فیلم گفت که طرفدار این مجموعه فیلم است و از زمان ساخت مجدد آن سعی داشته بخشی از این جهان باشد. جوهانسون در ادامه گفت: این فیلم از اولین فیلم‌هایی است که در سینما دیده‌ام، خیلی واضح دیدم و مثل زندگی بود و نمی‌توانم بیان کنم که چقدر هیجان‌زده هستم. من یک طرفدار پروپا قرص این مجموعه هستم و بیش از ۱۰ سال است که سعی کردم به هر طریق ممکن وارد آن شوم، این واقعیت که در این زمان به این شکل اتفاق افتاده است، در واقع غیر قابل باور است، من نمی توانم آن را باور کنم.

«دنیای ژوراسیک ۴» قرار است به کارگردانی گرت ادواردز و نویسندگی دیوید کوپ ساخته شود. کوپ پس از نوشتن فیلمنامه «پارک ژوراسیک» در سال ۱۹۹۳ و دنباله آن، «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» محصول ۱۹۹۷، به این فرنچایز باز می‌گردد.

جاناتان بیلی، ماهرشالا علی، روپرت فرند و مانوئل گارسیا-رولفو دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مجموعه فیلم‌های «پارک ژوراسیک» را در فیلم نت ببینید

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،جاناتان بیلی،دنیای ژوراسیک 4،ماهرشالا علی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها