لئوناردو دی‌کاپریو پرده راز بازنویسی فیلمنامه برداشت

چرا «قاتلین ماه گل» بازنویسی شد؟

- 2 دقیقه مطالعه

لئوناردو دی‌کاپریو در تازه ترین مصاحبه خود از بازنویسی فیلمنامه «قاتلین ماه گل» توسط مارتین اسکورسیزی پرده برداشت.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، لئوناردو دی‌کاپریو در فاصله دو هفته مانده به اکران «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) سرانجام از علت بازنویسی فیلمنامه گفت. او در ابتدا قرار بود نقش تام وایت مأمور اف‌بی‌آی را بازی کند که روی قتل‌های قبیله اوسیج در دهه ۱۹۲۰ تحقیق کرد. اسکورسیزی و دی‌کاپریو با این حال نمی‌خواستند این داستان هولناک از زاویه دید یک مأمور اف‌بی‌آی روایت شود.

دی‌کاپریو در مصاحبه با مجله ووگ می‌گوید: احساس نمی‌کردم که به قلب داستان نفوذ می‌کند. غرق داستان قبیله اوسیج نمی‌شدیم. صحنه‌ای کوچک میان شخصیت مالی [با بازی لیلی گلدستون] و ارنست وجود داشت که در جلسات تمرین چنین احساسی را به ما داد، و شروع کردیم به نفوذ در ماهیت این رابطه، زیرا بسیار پیچیده و عجیب و بی‌شباهت بود به آنچه پیش از این تجربه کرده بودم.

دی‌کاپریو نقش ارنست برکهارت را بازی می‌کند که سابقه حضور در میادین جنگ جهانی اول را دارد و برای غارت ثروت قبیله اوسیج دسیسه‌چینی می‌کند. با تغییر فیلمنامه تام وایت به شخصیتی مکمل تبدیل و به جسی پلمانز سپرده می‌شود. فیلمنامه جدید روی رابطه ارنست و همسرش مالی تمرکز می‌کند که یکی از اعضای قبیله اوسیج است.

اسکورسزی پیش‌تر به تایم گفته بود: در مقطعی، متوجه شدم که در حال ساختن فیلمی فقط درباره مردان سفید هستم. یعنی رویکردی وارونه داشتم که من را نگران کرد.» گلدستون در مصاحبه دیگری به «والچر» گفته بود تازه‌ترین ساخته اسکورسیزی سعی ندارد سفیدپوستان را ناجی نشان دهد: تاریخ آمریکا بدون تاریخ بومیان تاریخ نیست.

اپل فیلم سینمایی «قاتلین ماه گل» را ۶ اکتبر به صورت محدود و ۲۰ اکتبر به صورت گسترده اکران می‌کند.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

 

برچسب‌ها: برگزیده،رابرت دنیرو،قاتلین ماه گل،لئوناردو دی کاپریو،مارتین اسکورسیزی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها