کیت بلانشت برای فرار از کووید به «سرزمین‌های مرزی» رفت

- 2 دقیقه مطالعه
کیت بلانشت در فیلم ساخته شده از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» حضور دارد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ایندی وایر٬ فیلم «سرزمین‌های مرزی» که با اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده٬ مراحل پس از تولید را پشت سرمی‌گذارد و قرار است در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مردااد) در آمریکا و بریتانیا اکران شود.

کیت بلانشت در این فیلم اکشن٬ ماجرایی و کمدی نقش‌آفرینی کرده است و به گفته خودش ایفای این نقش کمی عیرمنتظره بوده است. این بازیگر برنده اسکار در این باره گفت: بازی در این فیلم به کارگردانی الی راث٬ راهی برای فرار از جنون قرنطینه کووید بود٬ معمولا جذب چیزهای دیوانه‌واری می‌شوم که نمی‌توانم تصورشان کنم٬ فکر می‌کنم جنون ناشی از کووید نیز وجود داشت٬ من زمان زیادی در باغ سپری می‌کردم و از اره‌برقی استفاده می‌کردم٬ همسرم گفت این فیلم می‌تواند تو را نجات دهد.

بلانشت در فیلم «سرزمین‌های مرزی» نقش لیلیت را بازی می‌کند٬ رهبر گروهی از مزدوران فضایی که جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، کوین هارت و جک بلک نیز سایر بازیگران آن هستند. بلانشت در این فیلم به اندازه سایر آثارش جدی است و فقط در این تجربه جدید به یک گیمر تبدیل شده است.

بلاشت در ادامه گفت: من به سختی می‌توانم با تلفن کار کنم اما یک پی اس فایو خریدم و بازی کردم٬ می‌خواستم محدودیت‌های بازی را بدانم و بفمم طرفدارانش چه چیزی را درباره این بازی دوست دارند٬ من واقعا جذب این بازی و آموزش‌های آن در یوتیوب شدم. شلیک با اسلحه خیلی سرگرم کننده بود.

راث که علاه بر کارگردانی در تیم نویسندگان نیز حضور دارد٬درباره ساخت این فیلم گفت: همه چیز در حرفه کارگردانی من منجر به پروژه‌ای در این مقیاس شده است٬ مشتاقانه منتظر هستم تا ایده‌ها٬ انرژی و دیدگاه خود را به دنیای وحشی و سرگرم‌کننده بیاورم. ما قصد داریم یک کلاسیک جدید بسازیم که طرفداران بازی آن را دوست داشته باشند و در عین حال مخاطبانی در سطح جهانی پیدا کند.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های کیت بلانشت را در فیلم نت ببینید

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،کیت بلانشت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها