تجربه همکاری بازیگر «مرد آهنین» با ستاره «پیکی بلایندرز»

کیلین مورفی خارق العاده

- 1 دقیقه مطالعه

رابرت داونی جونیور در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که کیلین مورفی بازیگر نقش جی. رابرت اوپنهایمر بسیار فراتر از انتظارش در فیلم نولان عمل کرد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «اوپنهایمر» از ۲۲ جولای اکران خود را در سینماهای سراسر جهان آغاز کرده است. این فیلم کهکشانی از ستارگان مطرح و شناخته شده سینمای هالیوود را دارا است. ستارگانی چون امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور. اما شخصیت مرکزی جدیدترین ساخته کریستوفر نولان کیلین مورفی است که نقش اوپنهایمر را ایفا می‌کند.

کلیان مورفی به نوعی قلب قیلم سینمایی «اوپنهایمر» است. کمپانی یونیورسال با تبدیل تصاویر مورفی به پوسترهای اصلی این فیلم سینمایی او را به بازیگر شماره یک این پروژه بدل کرده است. نقدها، نظرها و فروش روزهای اول باکس آفیس نشان می‌دهد قمار نولان و یونیورسال در مورد بازی مورفی نتیجه داده است. با گذشت چند روز از اکران جدیدترین ساخته کریستوفر نولان ، همبازی‌های کیلین مورفی در مورد شیوه بازیگری او در «اوپنهایمر» اظهار نظر کردند.

رابرت داونی جونیور در مصاحبه با نشریه «peopleL» گفته است: تعهد کیلین مورفی برای ایفای نقش جی اوپنهایمر بسیار فراتر از انتظار بود، من تا به حال ندیده بودم که یک بازیگر اینگونه خود را برای یک نقش فدا کند. ما در انتهای هر هفته دوران استراحت داشتیم وقتی از مورفی در مورد تفریحات آخر هفته اش می‌پرسیدم می‌گفت باید چند کلمه هلندی برای این فیلم یاد بگیرم !

 

فیلم سینمایی «اوپنهایمر» در روز افتتاحیه و در سالن‌های سینمای آمریکای شمالی به رقمی حدود ۸۱ میلیون دلار دست پیدا کرد.

برچسب‌ها: امیلی بلانت،اوپنهایمر،برگزیده،پویا نبی،کریستوفر نولان،مت دیمون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها