حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند

گروه چهارم «پدرخوانده» را بشناسید

- 1 دقیقه مطالعه

قسمت هفتم بازی «پدرخوانده» توسط فیلم‌نت منتشر شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، قسمت هفتم از فصل اول بازی «پدرخوانده» توسط پلتفرم فیلم‌نت در شبکه نمایش خانگی عرضه شد. «پدرخوانده» یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.

قسمت جدید «پدرخوانده» به رقابت اول از گروه چهارم اختصاص دارد. بازیکنان این گروه را صحرا اسدالهی، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، امیرعلی نبویان، ارسلان قاسمی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی پوربخش، میثم درویشان‌پور، حدیث میرامینی، معین زندی و محمد نادری تشکیل می‌دهند. کامبیز دیرباز هم مثل همیشه به‌عنوان گرداننده بازی حضور دارد.

سعید ابوطالب بعد از تجربه موفق در تولید «شب‌های مافیا»، حالا برترین‌های این اثر را گرد هم آورده تا رئالیتی‌شوی جدید «پدرخوانده» را خلق کند. ابوطالب که باسابقه‌ترین برنامه‌ساز ایرانی در حوزه رئالیتی‌شو محسوب می‌شود، پیش از این اعلام کرده بود که «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌تر و جذاب‌تری دارد به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند. لوکیشن این رئالیتی‌شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریوی ۱۱ نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، ۷ شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

قسمت هفتم «پدرخوانده» را با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه هم‌اکنون می‌توانید از طریق این لینک در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،پدرخوانده،تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها