شیا لابوف فیلمنامه‌ای در مورد وقایع آشویتس می‌نویسد

گسترش علاقه فیلمسازان به جنگ جهانی دوم

- 1 دقیقه مطالعه

بازیگر «ترانسفورمرها» در حال نوشتن فیلمنامه‌ای در مورد وقایع آشوتیس است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، آبل فرارا که سال گذشته فیلم «پدر پیو» را با بازی شیا لابوف کارگردانی کرد، در گفت‌وگویی با فیلم استیج به این اشاره کرد که لابوف در حال نوشتن فیلمنامه‌ای در مورد آشویتس است که این دو نفر ممکن است در آینده با همدیگر آن را بسازند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشده است.

آشویتس نام اردوگاه کار اجباری نازی‌ها در لهستان بود که در طول جنگ جهانی دوم فجایع هولناکی در آن اتفاق افتاد به‌طوری‌که نام آشویتس به نمادی برای اشاره به جنایت‌های آلمان نازی در سطح اروپا تبدیل شده است.

در فیلم «پدر پیو» که سال گذشته در جشنواره ونیز رونمایی شد، لابوف نقش چهره مذهبی مشهور قرن نوزدهمی را بازی می‌کند که به‌خاطر نمایش داغ یا استیگماتا – زخم‌هایی که در بدن برخی از افراد مومن و درست در همان بخش‌هایی پدیدار می‌شود که هنگام به صلیب کشیده‌شدن حضرت مسیح (ع) در بدن او ایجاد شده بود – در دنیای کاتولیک به شهرت رسید و سپس در دوران آشفته بین دو جنگ جهانی به نماد امید برای مردم جنوب ایتالیا بدل شد.

لازم به ذکر است که نمایش فیلم «منطقه مورد علاقه» (جاناتان گلیزر) با موضوعی مرتبط با آشویتس در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و این فیلم توانست جایزه بزرگ هیئت داوران را دریافت کند.

برچسب‌ها: آشویتس،جنگ جهانی دوم،شیا لابوف
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها