مروری بر نقش‌های مرموز و منفی مجتبی پیرزاده به بهانه سریال «قهوه ترک»

گنگستر شهر ما

- 2 دقیقه مطالعه

مجتبی پیرزاده بعد از ایفای شخصیت خونسرد قاتل در «پوست شیر»، با نقش شجاع به عنوان عضو گروه گنگستری توزیع مواد در سریال «آمستردام» معرفی شد و حالا در سریال «قهوه ترک»، در نقش پرهام، یکی از شاخه‌های اصلی سایت‌های شرط‌بندی به میدان آمده است؛ نقشی مرموز که به نظر می‌رسد یکی از برگ‌های برنده این سریال باشد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، بعد از فاش شدن راز شخصیت «پرهام» در قسمت هشتم سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی، در قسمت نهم سریال کاملا مشخص شد که مجتبی پیرزاده نقش یکی از اعضای اصلی سایت‌های شرط‌بندی را در استانبول بازی می‌کند.

پیرزاده از جمله بازیگرهایی است که سال‌ها با نقش‌های به نسبت مثبت در فیلم‌ها و سریال‌ها معرفی می‌شد. او را اوایل دهه نود با بازی در فیلم «پل خواب» اکتای براهنی و سپس «فروشنده» اصغر فرهادی شناختیم و با بازی در نقش اصلی سریال «سایه‌بان» برادران محمودی، بازی‌اش بیشتر در ذهنمان ماندگار شد.

سریال قهوه ترک

 

او در این سال‌ها با فیلم‌های «شکستن همزمان بیست استخوان»، «غلامرضا تختی»، «دریاچه ماهی» و «تومان» بیشتر خودش را تثبیت کرد.

در فیلم «مجبوریم» به کاگردانی رضا درمیشیان با اینکه نقشی طولانی نداشت اما متفاوت به میدان آمد. پیرزاده نقش مجرم و خلافکاری را داشت که به قید وثیقه از زندان آزاد شده و مجبور بود کاری کند فردی که با وثیقه او بیرون آمده، بچه‌دار شود. او دختری کارتن‌خواب به اسم گلبهار را با وعده ازدواج و زندگی خوب، فریب می‌داد تا باردار شود و به همین دلیل هم ناتوانی او در بارداری کاسبی‌اش را بهم می‌ریخت.

اوج موفقیت پیرزاده با نقش منصور در سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی اتفاق افتاد. او به عنوان متهم اصلی پرونده قتل ساحل معرفی می‌شد و به خاطر گریم متفاوت، شخصیت‌پردازی دقیق و ویژگی‌هایی که داشت توانست نقشی بی‌نظیر درکارنامه‌اش بسازد. او پلیس را تحقیر می‌کرد و به حرف‌های بازپرس پرونده کوچکترین اهمیتی نمی‌داد. مدام می‌خندید و شانه‌اش را بالا می‌انداخت و نگاهی از بالا به همه داشت. با این حال آثار مشکلات روانی در او کاملا مشهود بود.

بعد از موفقیت نقش منصور در «پوست شیر»، پیرزاده را در سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو در نقش پرچالش دیگری به نام شجاع دیدیم. خواهرزاده شخصیت شهاب که با وجود ادعای زیادی که دارد، مورد اعتماد دایی‌اش نیست . درکل کاراکتر بی‌کله‌ای دارد که وقتی روی مواد می‌رود ، تصمیمات عجیب و دردسرسازی می‌گیرد. او در گروه گنگستری دایی‌اش بیشتر یک عنصر مخرب است.

حالا هم در قسمت نهم سریال «قهوه ترک» مشخص می‌شود پرهام با بازی مجتبی پیرزاده، یکی از اعضای سایت‌های شرط‌بندی است. در پایان این قسمت او را درحالی می‌بینیم که بعد از مصرف مواد، با چهره مرموزی نگاه می‌کند. در قسمت قبل فاش شد که پرهام عضو دادودسته دانیال با بازی حامد بهداد است و رابطه عاطفی‌اش با ترانه و کشاندن او به استانبول هم با نقشه دانیال بوده است.به احتمال زیاد از قسمت آینده سریال «قهوه ترک» ابعاد بیشتری از شخصیت پرهام برایمان روشن خواهد شد.

«قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی، چهارشنبه‌ها توسط پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر می‌شود.

منبع: سایت فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: پوست شیر،تیتر یک،جمشید محمودی،رضا درمیشیان،علیرضا امینی،قهوه ترک،محمد شایسته،نوید محمودی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها