پیشنهاد جذاب برای آخر هفته

یک تجاری خوش ساخت!

- 1 دقیقه مطالعه

به مناسبت عرضه فیلم «هیپنوتیک» با دوبله فارسی در فیلم نت، نگاهی کوتاه به این فیلم انداختیم و آن را برای تماشای فیلم در آخر هفته پیشنهاد می‌دهیم.

پویا نبی / جدیدترین ساخته رابرت رودریگز اگر چه به لحاظ جایگاه هنری در مرتبه پایین تری به نسبت «شهر گناه» و «گیتاریست» قرار می گیرد اما بی تردید تمام مولفه های سینمای عامه پسند چند سال اخیر هالیوود را دارا است، از غافلگیری های پی در پی تا صحنه های عاطفی پر ملات تا سکانس های اکشن خیره کننده و استفاده از ستارگانی چون بن افلک و آلیس براگا.

فیلم در گسترش پیرنگ اصلی خود به خوبی عمل می کند و با حفظ ریتم مناسب و البته تدوین حساب شده ریتمی نفس گیر را مخاطبان خود می سازد. بی راه نیست اگر بگوییم هیپنوتیک (یا به تعبیر فارسی هیپنوتیزم) در همانندسازی الگوی روایی چندان پیش رو نیست و در نهایت ملغمه ای از «اینسپشن» کریستفر نولان و «ترمیناتور ۲» جیمز کامرون با رگه هایی از معماسازی رایج این سالها است.

فیلم داستان کاراگاه پلیسی (دنیل رورک) را بازگو می کند که سالها قبل دختر خردسالش را از دست داده است و حالا با شیوه ای منحصر به فرد درصدد جمع کردن خانواده از دست رفته خود است.

فیلم در حوزه میزانسن و کارگردانی اثر خلاقه ای به نسبت دیگر همتایانش در سینمای عامه پسند آمریکا است و می توان مدعی شد با همین شیوه درست اجرا و البته قصه پرکشش که تمام مولفه های فیلمنامه نویسی کلاسیک را دارا است می تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند.

هیپنوتیک یک اثر سرگرم‌کننده استاندارد است که در ایام فراغت می توان آن را پیشنهاد کرد و از دیدن آن پشیمان نشد.

فیلم «هیپنوتیک» را می توانید با مراجعه به این آدرس با دوبله اختصاصی فیلم نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،بن افلک،پویا نبی،فیلم نت،هیپنوتیک
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها