حاصل کارشان را ندیدند و رفتند

آخرین برداشت

- 2 دقیقه مطالعه

این روزها اکران فیلم «بانک‌زده‌ها» با بازی مرحوم علی انصاریان در سینماهای کشور آغاز شده است. انصاریان که سابقه مفصل حضور در فوتبال حرفه‌ای را دارد، پس از بازنشستگی وارد حوزه سینما شد. فیلم دیگری هم از او در مراحل پایانی فنی قرار دارد. نام این فیلم «کولبرف» است که البته ضبط سکانس‌های مربوط به مرحوم انصاریان در آن پایان یافته، اما صداگذاری او در یکی از صحنه‌ها باقی مانده بود که حالا باید توسط فرد دیگری انجام بگیرد.

* مرحوم عباس امیری که بیشتر به خاطر بازی در نقش «آنخ ماهو» در سریال یوسف پیامبر شناخته می‌شود، در جریان ضبط تله فیلمی به نام «صبح بخیر سرکار» دچار سانحه تصادف شد و جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. از آن جایی که بخش زیادی از تصویربرداری‌های مربوط به نقش این بازیگر به پایان رسیده بود، فرد دیگری جایگزین مرحوم امیری نشد.

* مهین شهابی از جمله بازیگران خاطره‌ساز برای ایرانیان در حالی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد که به تازگی ایفای نقش در سریال «وضعیت سفید» را آغاز کرده بود. بازی بانو شهابی در این سریال، پس از گذشت سه هفته از فیلمبرداری، به دلیل تشدید علائم بیماری ناتمام ماند و تیم تولید، دوباره همان پلان‌ها را با بازی شهین تسلیمی ضبط کردند.

* سیروش گرجستانی نازنین که در نقش‌های طنز و جدی زیادی هنرنمایی کرد، در حالی ناباورانه چهره در نقاب خاک کشید که در حال بازی در سریال «شرم» بود. بعد از فوت ناگهانی مرحوم گرجستانی، سیاوش طهمورث جایگزین او شد.

* انوشیروان ارجمند، از بازیگران قدیمی سینمای ایران و پدر برزو ارجمند، در جریان نقش‌آفرینی در سریال «بزم آخر» به دلیل ناراحتی قلبی درگذشت و حاصل کارش را ندید.

* فیروز بهجت محمدی همسر آزیتا لاچینی که سابقه کار در سریال‌های تاریخی همچون سربداران و سمک عیار را داشت، حین ایفای نقش در یک سریال ویژه برنامه «سیمای خانواده» در گذشت و رضا خندان بازی در نقش او را پذیرفت. خود خندان هم یک سال بعد از پایان این کار به رحمت خدا رفت.

* بدون تردید اما یکی از مشهورترین و غم‌انگیزترین برداشت‌های آخر بازیگران مربوط به مرحوم پوپک گلدره می‌شده است؛ بازیگر سریال پرمخاطب نرگس که در میانه‌های ضبط در اثر تصادف به کما رفت و بعد از هشت ماه دار فانی را ترک کرد. همانطور که حتما می‌دانید ستاره اسکندری جانشین مرحوم گلدره شد. به راستی که چه سریال عجیبی بود نرگس و برخی بازیگرانش چه سرنوشت‌های غیرمنتظره‌ای پیدا کردند…

 

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها