امیر جدیدی ستاره فیلمی فرانسوی می‌شود

- 1 دقیقه مطالعه
امیر جدیدی بیوگرافی منصور بهرامی را در فرانسه بازی می‌کند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، امیر جدیدی بازیگر ایرانی برای بازی در یک فیلم بیوگرافی درباره زندگی منصور بهرامی، انتخاب شده است.

این فیلم به کارگردانی روموالد بولانجر ساخته می‌شود و داستان زندگی منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی است که بعد از انقلاب به فرانسه می‌رود و پس از تجربه فقر در این کشور دوباره در مسابقات شرکت می‌کند و با برنده شدن در یک مسابقه به شهرت می‌رسد. فرانس تی وی نیز حق پخش تلویزیونی این فیلم را خریده است. این کارگردان با همکاری شرکت آر-لاین پروداکشن مستقر در پاریس و شرکت بریتانیایی آنکاندیشنال پیکچرز این فیلم را می‌سازد. داون مک دانیل به همراه فیلیپ دی لیون نوشتن فیلمنامه را برعهده دارند.

به گفته این سایت خبری، امیر جدیدی بازیگری که برای بازی در فیلم اصغر فرهادی، در سطح بین‌المللی شناخته شد، نقش این تنیسور را بازی می‌کند.

بهرامی متولد دهه پنجاه ایران است و به دلیل سبک بازی سرگرم‌کننده و داستان زندگی پیچیده‌اش، چهره‌ای محبوب در میان علاقمندان این ورزش است. او در یک مسابقه از ماهیتابه به عنوان راکت استفاده کرد و برنده شد.

بهرامی اعلام کرد، امیر جدیدی یک بازیگر استثنایی است و اینکه او یک تنیسور است از شانس‌های بزرگ است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن این فیلمنامه. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد بسیار خوشحال خواهم بود.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،امیر جدیدی،منصور بهرامی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها