اولین تریلر «درس پیانو» با بازی ساموئل ال جکسون منتشر شد

- 2 دقیقه مطالعه
اولین تریلر فیلم «درس‌ پیانو» به کارگردانی مالکوم واشنگتون توسط نتفلیکس منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از سینما اکسپرس، نتفلیکس روز چهارشنبه از تریلر فیلم «درس‌ پیانو» (The Piano Lesson) به کارگردانی مالکوم واشنگتون، رونمایی کرد؛ این فیلم بر اساس نمایشنامه «درس پیانو»، اثر آگوست ویلسون، ساخته شده است.

«درس پیانو» اولین کارگردانی مالکوم واشنگتن است که توسط وی به همراه ویرجیل ویلیامز نیز نوشته و همچنین توسط برنده جایزه اسکار، دنزل واشنگتن و نامزد جایزه اسکار، تاد بلک، تهیه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم که توسط نتفلیکس ارائه شده، آمده است: «درس پیانو حقایق غم‌انگیزی را در مورد اینکه گذشته یک خانواده چگونه درک می‌شود و چه کسی از میراث آن خانواده محافظت می‌کند، به تصویر می‌کشد. مبنای داستان این فیلم بر اساس درگیری خانوادگی خانواده چالرز یعنی نبرد بین یک خواهر و برادر بر سر یک پیانوی موروثی در سال ۱۹۳۶ در پیتزبورگ است. یکی از این ۲ نفر می‌خواهد این پیانو را که یادگاری اجدادشان است، بفروشد و اما دیگری حاضر نیست تا آن را رها کند».

در این فیلم بازیگرانی نظیر ساموئل ال جکسون، جان دیوید واشنگتن، ری فیشر، دانیل ددوایلر، مایکل پاتس و کوری هاوکینز ایفای نقش کردند.

همچنین مایکل پاتس، اریکا بادو، اسکایلار آلیس اسمیت، جریکا هینتون و گیل بین نیز در این فیلم حضور دارند.

گفته می‌شود که قرار است فیلم «درس پیانو» در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان‌ماه) در سینماهای منتخب پخش شود و پس از آن در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذرماه) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

 

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها