اولین تریلر فیلم «سیاره تنهایی» با بازی لیام همسورث

- 2 دقیقه مطالعه
چندی پیش اولین تریلر فیلم سینمایی و عاشقانه «سیاره تنهایی» با بازی لورا درن و لیام همسورث توسط نتفلیکس منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، نتفلیکس چندی پیش از اولین تریلر فیلم سینمایی و عاشقانه «سیاره تنهایی» (Lonely Planet) با بازی لورا درن و لیام همسورث و نیز از همراه تاریخ دقیق اکران این فیلم سینمایی، رونمایی کرد.

در خلاصه داستان فیلم «سیاره تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی سوزانا گرانت، آمده است: «فلیم «سیاره تنهایی» داستان یک نویسنده و رمان‌نویس را که اخیرا دچار انزوا شده است، روایت می‌کند (با بازی لورا درن)؛ این نویسنده برای رمان جدیدش راهی سفری تازه می‌شود و در این سفر در خلوتگاهی آرام و ساکت در مراکش مستقر می‌شود، او در این خلوتگاه به این امید که شاید دوباره بتواند قدرت نویسندگی‌اش را همانند گذشته بازیابی کند، به اقامت خود ادامه می‌دهد، اما او نمی‌داند که در پی یافتن ایده‌ای برای رمان جدیدش، قرار است تا صفحه جدیدی از داستان زندگی خود را ورق بزند؛ او در این مسیر با مرد جوانی (با بازی لیام همسورث) آشنا می‌شود و این آشنایی سرآغاز یک صحفه جدید در داستان زندگی او می‌شود و عشقی تازه میان آن دو شکل می‌گیرد. آنچه که به عنوان یک آشنایی شروع می‌شود به یک عشق بزرگ تبدیل می‌شود که زندگی هر دوی آن‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد».

طبق اعلام رسمی توسط نتفلیکس، این فیلم قرار است تا در تاریخ ۱۱ اکتبر (جمعه ۲۰ مهرماه) روی پلتفرم نتفلکیس پخش شود و پیش روی مخاطبین خود قرار گیرد.

در فیلم سینمایی و عاشقانه «سیاره تنهایی» بازیگرانی نظیر دایانا سیلورز، یونس بوسیف، آدریانو جانینی و رشیده براکنی نیز ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین «سیاره تنهایی» توسط کارگردان این فیلم، سوزانا گرانت و نیز سارا تیمبرمن و لیزا چاسین تهیه شده است و برندان فرگوسن، کورین وبر، و مارگارت چرنین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این اثر فعالیت داشتند.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها