اعلام تاریخ اکران «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس»

باب اسفنجی با فیلمی جدید درباره سندی بازمی‌گردد

- 1 دقیقه مطالعه
نتفلیکس تاریخ اکران فیلم «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس» را اعلام کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از اسکرین رنت، فیلم جدید باب اسفنجی نتفلیکس با نام «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس» (Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie) که روی شخصیت محبوب سندی چیکس تمرکز دارد، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲ اوت ۲۰۲۴) اکران خواهد شد. این فیلم با حضور صداپیشگان اصلی باب اسفنجی، شامل کارولین لارنس و تام کنی به نمایش در می‌آید و به هواداران وعده یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و خنده‌دار می‌دهد.

در «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس»، شهر بیکینی باتم به دستور یک مدیرعامل شرور از اقیانوس بیرون آورده می‌شود. سندی و باب اسفنجی به ایالت خانگی سندی، تگزاس، سفر می‌کنند تا با کمک خانواده سندی راهی برای بازگرداندن شهرشان به دریا پیدا کنند. این ماجراجویی جدید شخصیت‌های جدیدی از جمله خانواده سندی را معرفی می‌کند و ترکیبی از دنیای واقعی و انیمیشن را به تصویر می‌کشد که پایه‌گذار نیکلودئون برای چندین دهه بوده است.

کارولین لارنس صداپیشه سندی چیکس توضیح داده است که چرا اکنون زمان مناسبی برای اختصاص یک فیلم به شخصیت سندی چیکس است. او گفته است: «من خوشحالم که بعد از ۲۵ سال، سندی لحظه خود را پیدا کرده است. من دو دختر دارم و سندی همیشه یک شخصیت فوق‌العاده برای دختران و زنان بوده است زیرا او یک شخصیت انیمیشنی غیرعادی است. سندی بسیار توانمند است، ورزشکار است و فوق‌العاده باهوش. او بسیاری از ویژگی‌هایی را دارد که شخصیت‌های زن انیمیشنی سنتی به طور معمول قادر به انجام آن‌ها نبوده‌اند. اکنون زمان آن رسیده که سندی این لحظه را داشته باشد. زمان زیادی طول کشیده است.»

فیلم های باب اسفنجی را در فیلم نت تماشا کنید

باب اسفنجی شلوار مکعبی

باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار

باب اسفنجی و شلوار مکعبی در منطقه جزر و مد

 

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،باب اسفنجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها