معرفی فیلم‌های روی پرده

بعد از رفتن

- 2 دقیقه مطالعه

در شماره امروز «معرفی فیلم‌های روی پرده» در سایت فیلم‌نت‌نیوز به فیلم «بعد از رفتن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و تهیه کنندگی محمود بابایی می پردازیم.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «بعد از رفتن» نخستین ساخته رضا نجاتی از تاریخ ۲۵ مرداد ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است، تا زمان نگارش این مطلب فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به فروشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان در عرض حدود سه هفته نمایش دست پیدا کرده است.

این فیلم در گونه درام اجتماعی قرار می گیرد و حکایت بازگشت مردی با بازی صابر ابر از جنوب به زادگاهش است او در این سفر تلاش می‌کند به رازی که زندگی او را چند سالی است دستخوش کرده است دست پیدا کند.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون صابر ابر، سارا بهرامی، پانته‌آ پناهی‌ها، یسنا میر طهماسب، احترام برومند، بهرام شاه محمدلو، روشنک گرامی و پوریا رحیمی سام ایفای نقش می‌کنند.

رضا نجاتی پیش از ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش چند فیلم کوتاه داستانی با نام‌های «شوفر»، «چندش» و «ارفاق» را ساخته است که با موفقیت‌های نسبی هم مواجه شده بودند.

تهیه کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده محمود بابایی است که پیش از این فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی را مقابل دوربین برده بود. همچنین پخش «بعد از رفتن» بر عهده شرکت شهر فرنگ است.

فیلم برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به روی پرده رفت اما با استقبال سرد مخاطبان و هیت داوران مواجه شد. همچنین فروش این فیلم با وجود تبلیغات گسترده شهری و حضور ستارگان به هیچ عنوان در حد انتظار نیست و باید آن را یکی از شکست خورده ترین فیلم‌ای سال جاری قلمداد کرد. در مجموع تماشای این فیلم را به علاقمندان سینمای ملودرام پیشنهاد می‌کنیم.

 

برچسب‌ها: احترام برومند،برگزیده،بعد از رفتن،رضا نجاتی،سارا بهرامی،صابر ابر،محمود بابایی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها