Alien: Romulus به زودی در فیلم‌نت

«بیگانه: رومولوس» به دنبال رازهای ترسناک کهکشان

- 2 دقیقه مطالعه
فیلم علمی‌تخیلی و ترسناک «بیگانه: رومولوس» (Alien: Romulus) که از ۱۶ اوت ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) در سینماها اکران می‌شود بین دو قسمت اصلی «بیگانه» و «بیگانگان» قرار دارد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم «بیگانه: رومولوس» (Alien: Romulus) به کارگردانی فده آلورز و نویسندگی مشترک او با رودو سایاقز، داستان گروهی از مهاجران فضایی جوان را دنبال می‌کند که در هنگام جستجو در اعماق یک ایستگاه فضایی متروک، با ترسناک‌ترین موجودات جهان، یعنی زنومورف‌ها، مواجه می‌شوند. این فیلم در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) در سینماهای جهان اکران خواهد شد و پیش بینی می شود یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان امسال خواهد بود.

 «بیگانه: رومولوس» به زودی در فیلم نت

خلاصه داستان بیگانه: رومولوس

این فیلم به کارگردانی فده آلورز و نویسندگی مشترک او با رودو سایاقز، داستان گروهی از مهاجران فضایی جوان را دنبال می‌کند که در هنگام جستجو در اعماق یک ایستگاه فضایی متروک، با ترسناک‌ترین موجودات جهان، یعنی زنومورف‌ها مواجه می‌شوند. این قسمت بین اتفاقات فیلم‌های اصلی «بیگانه۱۹۷۹» (Alien)  و «بیگانگان ۱۹۸۶» (Aliens)  قرار دارد و با ارائه زمینه‌ای تازه و در عین حال آشنا، برای طرفداران سری جذاب خواهد بود.

بازیگران بیگانه: رومولوس

فیلم شامل گروهی از بازیگران جوان و نوظهور است، از جمله:

کایلی اسپانی ( بازیگر فیلم سینمایی «پریسیلا» Priscilla)

دیوید جانسون ( بازیگر فیلم سینمایی «قتل آسان است» Murder Is Easy)

آرچی رنوکس (بازیگر فیلم سینمایی «سایه و استخوان» Shadow and Bone)

ایزابلا مرسد (بازیگر فیلم سینمایی «مادام وب» Madame Web)

اسپایک فرن (بازیگر فیلم سینمایی «افترسان» Aftersun)

آیلین وو (اولین حضور سینمایی)

تاریخ اکران بیگانه: رومولوس

فیلم «بیگانه: رومولوس» (Alien: Romulus) قرار است در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۲۴ به صورت انحصاری در سینماها اکران شود. این فیلم علمی‌تخیلی و ترسناک، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان امسال خواهد بود و همزمان با قسمت دوم حماسه وسترن «افق: حماسه‌ای آمریکایی» (Horizon: An American Saga) از کوین کاستنر اکران می‌شود.

جزئیات تولید بیگانه: رومولوس

«بیگانه: رومولوس»توسط شرکت‌های اسکات فری (Scott Free Productions) و برندی واین (Brandywine Productions) تهیه شده و ریدلی اسکات خالق اصلی سری «بیگانه»، به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. فیلمبرداری این فیلم در بوداپست انجام شد و در اوایل سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) به پایان رسیده است.

کارگردان و تیم خلاقیت بیگانه: رومولوس

فده آلورز که به دلیل کارهای خود در ژانر ترسناک، از جمله «مرده شیطانی» (Evil Dead) (۲۰۱۳) و «نفس نکش» (Don’t Breathe) (۲۰۱۶) شناخته شده است، با هدف بازآفرینی فضای ترسناک و دلهره‌آور فیلم‌های اصلی به عنوان کارگردان به این پروژه پیوسته است. موسیقی فیلم نیز توسط بنجامین والفیش ساخته شده که به ایجاد تنش و جو ترسناک فیلم کمک می‌کند.

تریلر بیگانه: رومولوس

تریلر رسمی فیلم «بیگانه: رومولوس» نشان‌دهنده بازگشت این سری به ریشه‌های ترسناک خود است و یادآوری می‌کند که در فضا، هیچ کس نمی‌تواند صدای فریاد شما را بشنود. تریلر، مواجهه بازیگران جوان با زنومورف‌های ترسناک را نشان می‌دهد و انتظارها را برای اکران فیلم افزایش می‌دهد.

 

پوستر بیگانه: رومولوس

بیگانه: رومولوس»

آنچه می‌توان انتظار داشت

«بیگانه: رومولوس» با ترکیب عناصر ترس و دلهره که فیلم‌های اصلی را تعریف کرده‌اند، با داستانی تازه و شخصیت‌های جدید، به دنبال جلب نظر مخاطبان قدیمی و جدید سری است. به عنوان یک تریلر فضای بالغ، به بررسی موضوعات بقا و ترس می‌پردازد و تماشای آن برای طرفداران این سری ضروری است.

 

برچسب‌ها: بیگانه: رومولوس،ریدلی اسکات
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها