تاریخ اکران قسمت دوم «تل ماسه» مشخص شد

- 2 دقیقه مطالعه

تاریخ اکران قسمت دوم «تل ماسه» مشخص شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلیدر، قسمت دوم فیلم «تل ماسه» در تاریخ ۱ مارس به نمایش در خواهد آمد. ممکن است سه ماه تا بازگشت ما به آراکیس برای قسمت دوم «تل ماسه» مانده باشد، اما آخرین اطلاعاتی که از فیلم آینده دنیس ویلنوو داریم یک خبر خوب است!

قسمت دوم «تل ماسه» ۱۶۶ دقیقه خواهد بود که ۱۱ دقیقه بیشتر از قسمت اول «تل ماسه»  است. این زمان نمایش نیز نقطه عطفی برای کارگردان فیلم محسوب می شود، زیرا طولانی ترین فیلم ویلنوو تا به امروز است.

در فیلم اول دیدیم که خانواده هارکونن ، سیاره غنی از ادویه آراکیس را از خانه آتریدیس به رهبری دوک لتو (اسکار آیزاک)، همسرش لیدی جسیکا (ربکا فرگوسن) و پسرش پال (تیموتی شالامه) گرفت و آن‌ها به صحرا تبعید شدند، جایی که تلاش می کنند زندگی جدیدی را در کنار فریمن های عشایری ایجاد کنند.


پال، تحت هدایت استیلگار (خاویر باردم) رئیس فریمن آموزش می بیند در حالی که با دوست خود – که فکر می کرد از دست داده است – دوباره متحد می شود.

با این وجود، هارکونن‌ها به رهبری بارون هارکونن (استلان اسکارسگارد) و برادرزاده بی‌رحمش رابان (دیو باتیستا) هنوز در راه آنها ایستاده‌اند. عاقبت این فیلم چهره‌های تازه‌ای از جمله قاتل روان‌پریش هارکونن، فید-راوتا (آستین باتلر)، امپراتور کهکشانی شادام چهارم (کریستوفر واکن)، و دختر شادام، شاهزاده ایرولان (فلورانس پوگ) معرفی می‌کند. تماشاچیان تلاش پال را برای تحقق بخشیدن به سرنوشت خود دنبال می کنند و پال تهدید هارکونن را یکبار برای همیشه، از بین می برد و آراکیس را پس می گیرد.

قسمت دوم «تل ماسه» در ابتدا برای اکران در نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده بود، اما در نتیجه اعتصابات بازیگران در هالیوود و ممنوعیت بازیگران از تبلیغات به ۱۵ مارس ۲۰۲۴ منتقل شد. این حرکت برای تضمین اینکه ستاره‌های آن می‌توانند در مطبوعات مربوط به اکران فیلم شرکت کنند، انجام شد، که عاملی کلیدی در موفقیت احتمالی فیلم است.

قسمت اول فیلم «تل ماسه» را از اینجا ببینید

ترجمه: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: تل ماسه،تیتر یک،تیموتی شالامه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها