گلن پاول درباره ساخت قسمت جدید صحبت می‌کند

«تاپ گان ۳» در راه است؟

- 1 دقیقه مطالعه
گلن پاول، بازیگر «تاپ گان: ماوریک» اعلام کرد که بحث‌های اولیه درباره ساخت «تاپ گان ۳» آغاز شده است.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از اسکرین رنت، گلن پاول اخیراً جزئیات جدیدی درباره وضعیت ساخت «تاپ گان ۳» ارائه کرده است. طرفداران هنوز از موفقیت بزرگ «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در سال ۲۰۲۲ لذت می‌برند و اکنون به شدت منتظر قسمت سوم این فرنچایز محبوب هستند.

گلن پاول، که در فیلم «تاپ گان: ماوریک» نقش یکی از خلبانان جوان را ایفا کرد، اعلام کرد که بحث‌های اولیه درباره ساخت فیلم «تاپ گان ۳» آغاز شده است. او گفت که هنوز تصمیم قطعی درباره شروع زمان فیلمبرداری یا تیم تولید گرفته نشده است، اما علاقه زیادی برای ادامه دادن داستان وجود دارد.

پاول به اهمیت داستان و شخصیت‌ها در موفقیت «تاپ گان: ماوریک» اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در «تاپ گان ۳» نیز این رویکرد ادامه یابد. او افزود که تیم تولید باید مطمئن شود که داستان جدید به همان اندازه جذاب و هیجان‌انگیز باشد تا انتظارات بالای مخاطبان را برآورده کند.

با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که توسعه «تاپ گان ۳» در مراحل اولیه قرار دارد و طرفداران باید برای دریافت جزئیات بیشتر و تاریخ انتشار این فیلم صبر کنند. این اخبار بدون شک انتظارها برای بازگشت به دنیای هیجان‌انگیز خلبانان جنگنده نیروی هوایی آمریکا را افزایش خواهد داد.

تاپ گان را در فیلم نت تماشا کنید

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها