ساخت لایو اکشن «بن تن» لغو شد

- 3 دقیقه مطالعه
کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ساخت لایو اکشن مجموعه انیمیشن «بن تن» لغو شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کامینگ سون، در حالی که طرفداران مجموعه انیمیشن «بن تن» (Ben ۱۰)مشتاقانه منتظر اکران فیلم لایو اکشن جدید آن بودند؛ کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ساخت لایو اکشن این مجموعه انیمیشن لغو شده است.

این فیلم قرار بود تا سفر هیجان‌انگیز پسری ۱۰ ساله به نام بن تنیسن را که تنها ماموریت او در زندگی‌اش نجات جهان با کمک دستگاه قدرتمند Omnitrix است، به تصویر بکشد؛ اما در حالی که طرفداران مدت‌ها در انتظار پخش لایو اکشن این مجموعه انیمیشن بودند، ساخت لایو اکشن «بن تن» توسط برادران وارنر به دلیل تمام شدن حق امتیاز آن لغو شد.
فیلم لایو اکشن «بن تن» برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد؛ کمپانی برادران وارنر و جوئل سیلور، تهیه‌کننده این فیلم، در حال برنامه‌ریزی برای توسعه این درام لایو اکشن بودند، اما در نهایت سیلور در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت تا راه خود را از این کمپانی جدا کند و این رابطه ۲۵ ساله در نتیجه پس از دریافت غرامت ۳۰ میلیون دلاری به پایان رسید؛ و اکنون به نظر می‌رسد که وجود چنین اتفاقی منجر به لغو ساخت لایو اکشن «بن تن» شده است.

علیرغم لغو ساخت این فیلم، «بن تن» همچنان در صفحه IMDB تهیه‌کننده این لایو اکشن، استیو ریچاردز، باقی مانده است؛ این موضوع باعث شد تا طرفداران درباره این که آیا امکان ساخت این فیلم همچنان در آینده وجود دارد یا خیر، سردرگم شدند. اما با این حال، ریچاردز اخیرا در یک گفت‌گویی اظهارات خود و جزئیات دقیق‌تری را درباره این فیلم ارائه داد.
او در فرش قرمز هنگام نمایش آخرین فیلمش به نام «بازی قاتل» (The Killer’s Game)عنوان کرد: «باید اعتراف کنم که صفحه خود در سایت IMDB را به روز نکردم و اکنون باید آن را به روز کنم؛ بنابراین، اما به طور کلس زمانی که با جوئل سیلور برای ساخت این لایو اکشن کار می‌کردم، حق آن را داشتم که این فیلم را در صفحه IMDB خود قرار دهم اما اکنون این حق امتیاز منقضی شده است، اما باید ساخته شود، مگر نه؟»

اما همچنان این سوال وجود دارد که آیا هنوز هم می‌توان منتظر لایو اکشن این مجموعه انیمیشن بود؟ در حال حاضر هیچ به‌روزرسانی دیگری در مورد فیلم لایو اکشن «بن تن» وجود ندارد.

با این حال، با توجه به اینکه برادران وارنر اعلام کردند که ساخت این لایو اکشن به علت پایان حق امیتاز آن، لغو شده است، این مساله وجود دارد که از نظر قانونی هنوز حقق مالکیت «بن تن» به پایان نرسیده است و از این رو می‌توان این امید را داشت که ساخت این فیلم در آینده اتفاق بیوفتد؛ اما از سوی دیگری نیز، با وجود اینکه برادران وارنر قصد داشت تا این مجموعه را با یک فیلم با بودجه بالا به سطوح جدیدی برساند، اکنون به نظر می‌رسد که این استودیو در حال حاضر روی این پروژه متمرکز نیست و تمرکز اصلی خود را بر ساخت پروژه‌های دیگیری گذاشته است.

همچنین گفتنی است که این اولین فیلم سینمایی نسخه لایو اکشن «بن تن» بود که قبلا در تلویزیون پیش روی مخاطبین قرار گرفته بود؛ با این حال، وضعیت فعلی حاکی از آن است که طرفداران باید مدت طولانی‌تری را در انتظار خبر جدیدی از وضعیت این لایو اکشن، سپری کنند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه انیمیشن بن تن در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها