یقه‌گیری به سبک «قهوه ترک»

فاش شدن راز دانیال در قسمت هشتم «قهوه ترک»

- 2 دقیقه مطالعه
در قسمت هشتم سریال «قهوه ترک» با فاش شدن راز شخصیت‌های پرهام و دانیال، موتور اصلی سریال به جریان می‌افتد و به احتمال زیاد با توجه به شواهد از این به بعد هیجان بیشتری به آن وارد خواهد شد.

به گزارش فیلم‌ نت‌نیوز، سریال «قهوه ترک» روی مشکلات مهاجرت غیرقانونی یک دختر ایرانی و قرار گرفتن او در موقعیت‌های دشوار دست گذاشته.

به طور کلی «قهوه ترک» ماجرای دختری به اسم ترانه است که به صورت مجازی با پسری به اسم پرهام وارد رابطه می‌شود. آنها در استانبول قرار می‌گذارند و ترانه به خاطر پرونده قضایی که دارد به سختی از مرز فرار می‌کند. پرهام درست در شب قرارشان یک‌مرتبه ناپدید می‌شود و ترانه در شرایطی که هنوز با موقعیت جدیدش کنار نیامده، درگیر اتفاق‌های پیش‌بینی نشده‌ای می‌شود. مجموعه شرایط ا و را به این سمت‌وسو می‌برد که برای گذراندن زندگی و رفتن به اروپا به هرکسی دست یاری دراز کند.

از زمان شروع سریال مدام شاهد مواجهه ترانه با شخصیت‌های مختلف بوده‌ایم، شخصیت‌هایی که هربار به نحوی در مسیر زندگی‌اش قرار می‌گیرند و اعتماد ترانه به آنها ماجراها را یک قدم به جلو می‌برد.

او بارها گیر می‌افتد، سر از بازداشتگاه در می‌آورد، از دست قاچاقچیان فرار می‌کند و در عملیاتی تروریستی جان سالم بدر می‌برد، حتی نزدیک است اسیر نیروهای داعش شود اما نهایتا در تمام این مدت در این بین شخصیت دانیال با بازی حامد بهداد، تنها گزینه‌ای است که بیشتر از سایرین صداقت نشان می‌دهد و از او حمایت می‌کند. با این‌حال ترانه کماکان نمی‌تواند با واقعیت جعلی بودن هویت پرهام کنار بیاید و به دانیال اعتماد کند.

در قسمت هشتم این سریال ورق برمی‌گردد و بعد از ابراز علاقه دانیال به ترانه، زمانی که ترانه قصد دارد آخرین بار به پرهام زنگ بزند، همه چیز برای مخاطبان مشخص می‌شود. با این نقطه عطف، به نظر می‌رسد تازه از قسمت هشتم و بعد از فاش شدن این راز است که سریال وارد مسیر اصلی خودش می‌شود و با توجه به شواهد به احتمال زیاد از این به بعد هیجان بیشتری به آن تزریق خواهد شد.

سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و فیلمنامه محمد رضایی‌راد که بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد ساخته شده، با بازی حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، امیر نوروزی و … چهارشنبه‌ها توسط پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. تهیه این سریال را محمد شایسته برعهده دارد.

منبع: فیلم نیوز

سریال قهوه ترک را در فیلم نت از اینجا تماشا کنید.

گالری عکس قهوه ترک

برچسب‌ها: برگزیده،سارا رسول زاده،فیلم نت،قهوه ترک
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها