فیلم پشت صحنه قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن»

ماجراجویی تام کروز در شهر رم

- 3 دقیقه مطالعه

تام کروز امروز وارد ۶۱ سالگی شد، به مناسبت تولد این مگا استار و نزدیک شدن به اکران سراسری قسمت هفتم سری فیلم‌های «ماموریت غیر ممکن» برای اولین بار در یک رسانه فارسی زبان بخش های از پشت صحنه فیلم «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» را منتشر می کنیم.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، امروز مصادف با سوم جولای، تام کروز سوپر استار گران قیمت هالیوودی وارد سن ۶۱ سالگی شد. با کارنامه‌ای مملو از فیلمهای مهم و در عین حال پرفروش، ادعای گزافی نیست اگر تام کروز را یکی از بزرگ‌ترین سوپر استارهای هزار سوم قلمداد کنیم، بازیگری که توامان توانایی حذب مخاطبان سخت گیر سینما را در جهان دارد. با انبوهی از طرفداران از پکن تا نیویورک از سیدنی تا ژوهانسبورگ که برای دیدن جدیدترین اثر او لحظه شماری می‌کنند. بازیگری که از استنلی کوبریک سخت گیر تا مایکل مان وسواسی از قدرت بازیگری او سخن گفتند.

حالا او پس حدود چهل سال حضور مداوم در صنعت سینمای هالیوود به قله رفیع اعتبار نائل شده است به نحوی که جشنواره بین المللی فیلم کن برای او بزرگداشت برگزار می کند و در هفتاد و پنجمین دوره این جشنواره پر اعتبار سینمایی فیلم افتتاحیه جدیدترین اثر تام کروز می شود. بازیگری با فیلمهای مهم و جریان سازی چون «چشمان کاملا بسته» ساخته استنلی کوبریک، «وثیقه» ساخته مایکل مان، «گزارش اقلیت» ساخته استیون اسپیلبرگ، «شرکت» ساخته سیدنی پولاک و «مگنولیا» ساخته پل توماس اندرسن.

از حدود ده روز دیگر «۱۴ جولای» جدیدترین فیلم این مگا استار با نام «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» به صورت گسترده در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. فیلمی که شش قسمت قبلی آن توفیق تجاری فروانی را برای کمپانی سازنده داشته است، اثری که در اوج پاندمی کرونا در چند شهر بزرگ جهان فیلمبرداری شده است.

به مناسبت زادروز این ستاره محبوب هالیوودی و اکران عمومی «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» تصاویر، پوسترها و فیلم پشت صحنه یکی از شاه سکانس های این فیلم را که در شهر رم ایتالیا ضبط شده است را برای اولین بار در یک رسانه فارسی زبان منتشر می کنیم.

 

تام کروز در پشت صحنه «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ». این فیلم در اوج پاندمی کرونا فیلمبرداری شده است

 

 

 

در این قسمت می توانید بخش هایی از پشت صحنه «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» را مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،تام کروز،تیتر یک،ماموریت غیرممکن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها