مایکل بی. جردن «ماجرای توماس کراون» را کارگردانی می‌کند

- 2 دقیقه مطالعه
مایکل بی. جردن برای کارگردانی و ایفای نقش در سریال «ماجرای توماس کراون» آماده می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، مایکل بی. جردن، بازیگر فیلم‌های «پلنگ سیاه» (Black Panter) و «کرید» (Creed)، برای کارگردانی و ایفای نقش در سریال «ماجرای توماس کراون» (Thomas Crown Affair) که بر اساس یک فیلم سینمایی با همین نام است، در استودیو ام. جی. ام. آمازون آماده می‌شود.

این دومین بار است که مایکل بی. جردن اقدام به کارگردانی می‌کند و پیش از ساخت «ماجرای توماس کرون»، فیلم «کرید ۳» (Creed ۳) را کارگردانی کرده بود.

جزئیات داستان این سریال تاکنون مخفی نگه داشته شده است و از این رو اطلاعات زیادی درباره نحوه ساخت و  این سریال و یا لیست بازیگران ارائه نشده است، اما باید به این نکته اشاره کرد که داستان این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای از درو پیرس است و بنابراین می‌توان پیش زمینه‌ای از اینکه داستان «ماجرای توماس کراون» بر چه اساس خواهد بود، داشت. همچنین گفتنی است که پیش‌نویس قبلی فیلمنامه این سریال توسط وس توک و جاستین بریت گیبسون نوشته شده بود که بر اساس آن نیز فیلم اصلی «ماجرای توماس کراون» ساخته سال ۱۹۶۸، با بازی استیو مک کوئین ساخته شده است.

«ماجرای توماس کراون» داستان فردی با نام توماس کراون را که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده است، به تصویر می‌کشد. کرون در نهایت پس از مدت‌ها تلاش با کمک یک بورسیه ورزشی راه خود را به دانشگاه آکسفورد باز ‌می‌کند و این سرآغاز یک تغییر بزرگ در زندگی او خواهد شد؛ کراون در نهایات با تمامی جاه‌طلبی‌هایش به یک میلیاردر تبدیل می‌شود ولی با وجود تمامی ثروت و قدرت خود، کماکان به دنبال هیجان و چالش‌های جدید است و از این رو شروع به دزدیدن تابلوهای نقاشی می‌کند و تنها به علت هیجان آن نه برای منافع مالی؛ در پی تمامی این سرقت‌ها بازرس کاترین بنینگ برای پیدا کردن سارق دست به کار می‌شود.

پاتریک مک کورمیک و مارک توبروف نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال «ماجرای توماس کراون» حضور خواهند داشت و همچنین آلن تراستمن، نویسنده فیلم اصلی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها