معرفی بازیگران فصل دوم سریال لایو اکشن «وان پیس»

- 2 دقیقه مطالعه
پس از آغاز معرفی تعدادی از بازیگران جدید فصل دوم سریال لایو اکشن «وان پیس»، اکنون چاریترا چاندران به عنوان بازیگر نقش «خانم چهارشنبه» معرفی شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، معرفی بازیگران فصل دوم سریال لایو اکشن «وان پیس» (One Piece)، که بر اساس یک مانگا و  انیمه با همین نام ساخته شده است، همچنان ادامه دارد و هم‌اکنون چاریترا چاندران، بازیگر سینما، به عنوان بازیگر نقش «خانم چهارشنبه» (Miss Wednesday) معرفی شد.

او جدیدترین بازیگری است که در این هفته پس از معرفی سندهیل رامامورثی برای بازی در نقش پادشاه آلاباستا، «نفرتاری کوبرا»، کیتی ساگال در نقش «دکتر کورها» و مارک هیرلیک برای بازی در نقش «دکتر هیریلوک» معرفی شده است.

چاندران برای بازی در فصل ۲ سریال «بریجرتون» (Bridgerton) محصول نتفلیکس و سریال «الکس رایدر» محصول آمازون شناخته می‌شود؛ او همچنین در فیلم‌هایی مانند «چگونگی قرار ملاقات با بیلی والش» (How to Date Billy Walsh) و «ابدیان» (Eternals) نیز بازی کرده است.

لایو اکشن «وان پیس» با بازی اینیاکی گودوی در نقش اصلی «لوفی»، رهبر دزدان دریایی کلاه حصیری، تلاش و چالش‌های لوفی و خدمه‌اش را که در دریای آبی که به دنبال گنج افسانه‌ای «یک تکه» هستند، به تصویر می‌کشد. رهبر دزدان دریایی کلاه حصیری اگر بتواند آن گنج دست‌نیافتنی را پیدا کند، پادشاه دزدان دریایی خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که دانیل لاسکر در نقش آقای ۹، کامروس جانسون در نقش آقای پنج، جازارا جاسلین در نقش خانم ولنتاین، دیوید دستمالچیان در نقش آقای سه، ورنر کوتسر در نقش دوری، برندان موری در نقش بروگی، کلایو راسل در نقش کروکوس، کالوم کر در نقش اسموکر، جولیا ره‌والد در نقش تاشیگی، راب کولتی در نقش واپول و تای کئوگ در نقش دالتون نیز قرار است که به فصل دوم این لایو اکشن محلق شوند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو در نقش اوسوپ، تاز اسکایلر در نقش سانجی، ایلیا ایزورلیس پائولینو در نقش آلویدا، جف وارد در نقش باگی و مایکل دورمن در نقش گلد راجر که در فصل اول این سریال لایو اکشن هنرنمایی کردند، اشاره کرد.

فصل ۲ این سریال هم‌اکنون در حال تولید است و مت اونز و جو تراکز به عنوان نویسندگان، مجریان برنامه و تهیه‌کنندگان اجرایی در ساخت فصل دوم این لایو اکشن فعالیت می‌کنند. گفتنی است که خالق اصلی مانگا و انیمه «وان پیس»، ائیچیرو اودا، نیز در تیم تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای سریال لایو اکشن وان پیس در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها