پس از اعلام تاریخ اکران Joker: Folie a Deux

نگاهی به پوستر جدید «جوکر: جنون مشترک»/ دنیا یک صحنه است

- 2 دقیقه مطالعه
کارگردان «جوکر: جنون مشترک» با انتشار شعار «دنیا یک صحنه است» پوستر جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از تی.او.آی، پوستر جدیدی برای فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie a Deux) که دنباله فیلم «جوکر» (Joker) محصول سال ۲۰۱۹ است، به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا منتشر شد.

تاد فیلیپس روز گذشته یک پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرد؛ پوستری که نمایانگر رقص خونین کاراکترهای جوکر (واکین فینیکس) و هارلی کویین (لیدی گاگا) است. در این پوستر، همانطور که مشاهده می‌کنید، فینیکس و گاگا در حالی که می‌رقصند، نگاه‌هایشان به یکدیگر گره خورده است. همچنین این پوستر با شعار «دنیا یک صحنه است» توسط سازنده این اثر منتشر شده است.

حساب رسمی «جوکر» در شبکه‌های اجتماعی، با بیان اینکه «بیایید به مردم آنچه را که می‌خواهند بدهیم»، اعلام کرد که «جوکر: جنون مشترک» ۴ اکتبر (جمعه ۱۳ مهرماه) روی پرده‌ سینماها به نمایش در می‌آید؛ کمپانی برادران وارنر نیز پیش از این از طریق انتشار یک تریلر از این اثر، فرصت یک نگاه اجمالی از «جوکر: جنون مشترک» را به مخاطبان خود ارائه کرد.

 

طبق گزارش‌ها، بیشتر اتفاقات این فیلم در آسایشگاه آرکام رقم می‌خورد. گفتنی است که همچنین در این فیلم زاسی بیتس، برندن گلیسون، کاترین کینر و جیکوب لافلند نیز هنرنمایی خواهند کرد.

انتظار می‌رود که «جوکر: جنون برای ۲ نفر» که با نام «جوکر۲» نیز خطاب می‌شود، یک کاوش موزیکال از عشق پیچیده بین آرتور فلک (جوکر) و هارلی کویین باشد.

ترجمه: پریسا مقیلان

official-poster-for-joker-folie-à-deux

بیشتر بخوانید

هر آنچه از «جوکر: جنون مشترک» می‌دانیم

فیلم «جوکر: جنون مشترک» به زودی در فیلم نت

فیلم «جوکر» در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها