پیشنهاد نوروزی فیلم‌نت نیوز - 8

یک معمای چندوجهی

- 1 دقیقه مطالعه

به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲، فیلم‌نت نیوز ۱۳ فیلم دیدنی از محصولات روز و کلاسیک سینمای جهان را معرفی می‌کند. در هشتمین روز از سال ۱۴۰۲، می‌خواهیم یکی از اولین محصولات دیدنی سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، در هشتمین پیشنهاد فیلم نوروزی فیلم‌نت نیوز قرار است به‌سراغ یک فیلم سرگرم‌کننده معمایی برویم که در سال ۲۰۲۳ نمایش داده شده است.

نام فیلم: کلاهبردار (Sharper)

کارگردان: بنجامین کارون

بازیگران: جولیان مور، جاستیس اسمیت، برایانا میدلتون، سباستین استن، هانا دان

سال نمایش: ۲۰۲۳

کشور: آمریکا

خلاصه داستان: فیلم «کلاهبردار»، داستان مرد جوانی است که تصمیم می‌گیرد برای به‌دست آوردن پول زیاد، افراد ثروتمند را فریب دهد اما همه چیز آنطور که انتظار دارد پیش نمی‌رود.

امتیاز در وبسایت IMDB (بر اساس ۱۶ هزار رای): ۶.۶ از ۱۰

لینک تماشا در فیلم‌نت: کلاهبردار

چرا این فیلم را ببینیم؟: اگر به دنبال یک فیلم معمایی و جنایی سرگرم‌کننده می‌گردید، «کلاهبردار» می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. ساختار روایی «کلاهبردار» درست مثل یک پازل است که قطعات به‌شکلی ظاهرا نامنظم کنار هم قرار می‌گیرند تا در نهایت تصویری کلی و منسجم از اتفاقات رخ‌داده پیش چشم ما مجسم شود. این شیوه، باعث می‌شود تا مخاطب هم به‌شکلی فعال در پیدا کردن قطعات پنهان پازل مشارکت کرده و سعی کند روابط پیچیده میان شخصیت‌های اصلی که مدام در حال توطئه‌چینی علیه یکدیگر و قرار گرفتن در معرض توطئه‌های دیگران هستند را کشف کند. «کلاهبردار» فیلم عمیقی نیست و قرار هم نیست چنین باشد. مشخصا هدف سازندگان «کلاهبردار» این بوده تا با بازی‌های زمانی و طرح چند توطئه موازی در دل یک روایت کلان، تماشاگر را به‌مدت نزدیک به دو ساعت سرگرم کرده و به چالش بکشند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل می‌کنند.

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،برگزیده،پیشنهاد فیلم،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها