کاربران اینترنتی در مورد قسمت جدید «آخرین بازمانده از ما» چه گفته‌اند؟

بالاترین حد ممکن احساسات

- 3 دقیقه مطالعه

به مناسبت عرضه دوبله اختصاصی قسمت پنجم سریال «آخرین بازمانده از ما» در پلتفرم فیلم‌نت، نگاهی انداخته‌ایم به برخی از نظرات کاربران اینترنتی در مورد این قسمت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، سریال «آخرین بازمانده از ما» که اقتباسی است از یک بازی بسیار محبوب به همین نام، در هفته‌های اخیر سروصدای فراوانی به‌پا کرده است. پلتفرم فیلم‌نت جدا از انتشار هر قسمت از این مجموعه تنها چند ساعت پس از پخش جهانی، در کمترین زمان ممکن به دوبله اختصاصی آن قسمت هم اقدام می‌کند. قسمت پنجم «آخرین بازمانده از ما» با عنوان «تحمل کنید و زنده بمانید» یکشنبه همین هفته توسط HBO پخش شد و حالا نسخه دوبله آن در فیلم‌نت قابل تماشا است. به این مناسبت، نگاهی انداختیم به چکیده نظرات کاربران وبسایت متاکریتیک در مورد این قسمت.

تاکنون در مجمو ۸۲ نفر در وبسایت متاکریتیک به قسمت پنجم «آخرین بازمانده از ما» امتیاز داده‌اند که از این میان ۷۳ امتیاز مثبت، ۶ امتیاز متوسط و ۳ امتیاز هم منفی بوده است.

مقایسه امتیازهای «تحمل کنید و زنده بمانید» با چهار اپیزود قبلی «آخرین بازمانده از ما» نشان می‌دهد که قسمت پنجم این مجموعه با بیشترین استقبال از سوی کاربران متاکریتیک روبه‌رو شده است. امتیاز کاربران این وبسایت به پنج اپیزود منتشرشده از «آخرین بازمانده از ما» به شرح زیر است:

قسمت اول (وقتی در تاریکی گم شدی): ۸.۶
قسمت دوم (مبتلا شده): ۸.۵
قسمت سوم (مدت زمان بسیار طولانی): ۵.۲
قسمت چهارم (لطفا دستم را بگیر): ۷.۳
قسمت پنجم (تحمل کنید و زنده بمانید): ۹

 

با این مقدمه، به‌سراغ نظر تعدادی از کاربران در مورد «تحمل کنید و زنده بمانید» می‌رویم:

 

نام کاربر: Terryass/ امتیاز: ۱۰ از ۱۰

یک اپیزود بزرگ و یک نمایش بزرگ. تمام کاراکترها و کل تیم «آخرین بازمانده از ما» بسیار خوب کار کرده‌اند و ناراحتم که تنها چهار اپیزود به پایان فصل ۱ باقی مانده است.

نام کاربر: LetoAtreides82/ امتیاز: ۱۰ از ۱۰
اپیزود فوق‌العاده. اپیزود محبوب من تاکنون. می‌دانم این‌گونه به نظر می‌رسد که در اعلام هر اپیزود به‌عنوان اپیزود محبوبم دارد رکورد می‌شکنم اما از نظر من این مجموعه به‌جز اپیزود ۳ همین‌قدر خوب بوده است. صحنه‌های بین هری و سام، و سام و الی، خیلی خوب بودند و از خود بازی بهتر اجرا شدند. همچنین می‌توانم بگویم هیولاهای این مجموعه کاری می‌کنند که مجموعه «واکینگ دد» در مقام مقایسه مطیع به‌نظر برسد.
نام کاربر: ARBO2k9/ امتیاز: ۱۰ از ۱۰
به‌راحتی بهترین اپیزود. این یکی به‌شکل شگفت‌انگیزی برای تماشا سرگرم‌کننده بود و در عین حال دیدنش کار سختی بود. احساسی که هنگام تماشای این اپیزود داشتم به بالاترین حد خود رسید. واقعا امیدوارم که ادامه مجموعه همین‌قدر خوب باشد.
نام کاربر: Petergriffin123/ امتیاز: ۹ از ۱۰
این بهترین اپیزود تا این‌جا بود نه مثل اپیزود سوم که یک آشفتگی کامل بود. این یکی روی شخصیت‌های اصلی (جوئل و الی) تمرکز می‌کند و یک لحظه دلخراش هم در پایان داشت.
نام کاربر: m_elders/ امتیاز: ۷ از ۱۰
اپیزود این هفته مثل یک اپیزود خوب در دل یک نمایش متوسط در مورد زامبی‌ها بود، و انتظار من از «آخرین بازمانده از ما» بالاتر از این است. سکانس‌های اکشن واقعا اغراق‌شده بودند: آنها همچون موقعیتی رفتار می‌کنند که در آن فردی اسلحه را به سمت دیگری نشانه رفته است اما آن‌قدر درنگ می‌کند تا نیروی کمکی از راه برسد. جنبه‌های استعاری کار حوصله مرا سر بردند و آنها بارها روی این موارد تاکید کردند.
داستانی که آنها با این اپیزود تعریف می‌کنند یک داستان زامبی بسیار کهنه است. مقداری رنگ و لعاب به آن اضافه کرده‌اند اما پایه و اساس کار فاقد الهام است.
ویژگی‌های امیدوارکننده زیادی وجود داشت و هنوز برای قسمت‌های بعدی هیجان‌زده هستم، اما این اپیزود مرا ناامید کرد، به‌خصوص بعد از روند صعودی فوق‌العاده هفته گذشته.
قسمت پنجم «آخرین بازمانده از ما» را هم‌اکنون می‌توانید با دوبله اختصاصی فیلم‌نت در این لینک تماشا کنید.

 

 

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها