این فیلم ها را با دوستانتان ببینید

این فیلم ها را با دوستانتان ببینید
- 6 دقیقه مطالعه

هیچ فکر کرده اید تماشای فیلم و سریال در خانه به همراه دوستان‌تان چقدر لذت‌بخش است؟ ما برای شما پیشنهادهای خوبی داریم.

به گزارش فیلم نت نیوز، در دنیای شلوغ این روزها لحظاتی که در کنار دوستانمان می‌گذرانیم، ارزشمند هستند. سینما، به عنوان یکی از قدرتمندترین اشکال هنر، فرصتی بی‌نظیر برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، تحریک احساسات و الهام بخشیدن به بحث‌های معنادار را در بین شما و دوستان‌تان فراهم می‌کند. اما همیشه اگر قرار باشد دست جمعی فیلم ببینیم، مهم‌ترین سوالمان این است که تماشای چه فیلمی لحظات ما را لذت‌بخش‌تر می‌کند؟ در این مقاله، مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌هایی که می‌توانید در یک دورهمی و شب‌نشینی با دوستانتان ببینید را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

۱. فیلم خماری (The Hangover 2009)

  • امتیاز (IMDB): ۷.۷
  • ژانر: کمدی

خلاصه داستان فیلم خماری

فیلم The Hangover به کارگردانی تاد فیلیپس و با بازی بردلی کوپر، اد هلمز، و زاک گالیفیاناکیس یکی از محبوب‌ترین کمدی‌های موقعیت در دهه اخیر است که دو قسمت دیگر نیز برای آن در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ ساخته شد. داستان فیلم درباره چهار دوست است که برای جشن مجردی قبل از عروسی یکی از آن‌ها به لاس وگاس می‌روند، اما پس از یک شب بی‌خبری کامل، با یک سری موقعیت‌های غیرمنتظره و خنده‌دار مواجه می‌شوند. آن‌ها هیچ خاطره‌ای از شب گذشته خود ندارند و با یک ببر در حمام خود، یک نوزاد در کمد، و داماد ناپدید شده روبرو می‌شوند.

دیدن فیلم The Hangover همراه با دوستانتان خاطراتی به یادماندنی برایتان می‌سازد. از آنجائیکه فیلم پر است از موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی نشده و شوخی‌های خنده‌دار فرصتی برای خنده‌های مشترک با دوستانتان را فراهم می‌آورد.

فیلم خماری

۲. فیلم پروژه ایکس (Project X 2012)

  • امتیاز (IMDB): ۶.۷
  • ژانر: کمدی

خلاصه داستان فیلم پروژه ایکس

فیلم Project X به کارگردان نیما نوری زاده، یک کمدی سیاه ماجراجویانه است که داستان یک مهمانی دانش‌آموزی در حومه شهر را روایت می‌کند که به شدت از کنترل خارج می‌شود. این فیلم داستان سه دوست دبیرستانی، توماس (توماس مان)، کاستا (الیور کوپر)، و جی‌بی (جاناتان دانیل براون) را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند برای بالا بردن محبوبیت خود یک مهمانی بزرگ برگزار کنند. این مهمانی، که قرار بود تنها یک شب به یادماندنی برای دوستانشان باشد، به سرعت به یک هرج و مرجی عظیم تبدیل می‌شود.

«پروژه x» یک فیلم پر از لحظات خنده‌دار و موقعیت‌های سورئال است که تماشای آن در جمع دوستان بیشتر لذت‌بخش خواهد بود. همچنین داستان فیلم می‌تواند یادآور خاطرات دوران دبیرستان و جوانی باشد و منجر به ایجاد فرصتی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات و تجربیات شخصی با دوستان شود.

فیلم پروژه ایکس

۳. فیلم بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند (Barb and Star Go to Vista Del Mar 2021)

  • امتیاز (IMDB): ۶.۳
  • ژانر: کمدی / فانتزی

خلاصه داستان فیلم بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند

فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar (بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند)، یک کمدی سورئال و رنگارنگ به کارگردانی جاش گرینبام است. این فیلم داستان دو دوست صمیمی به نام‌های بارب و استار است که برای اولین بار پس از سال‌ها از شهر کوچک خود در آمریکای میانه خارج شده و به تعطیلاتی رویایی در ویستا دل مار، یک شهر ساحلی خیالی در فلوریدا، سفر می‌کنند. این فیلم ترکیبی از طنز، ماجراجویی‌های عجیب و غریب و داستانی عاشقانه است. در حین سفر، این دو شخصیت با افراد گوناگون و عجیبی روبرو می‌شوند و بدون اینکه بدانند، خود را در میانه یک توطئه شیطانی برای نابودی شهر می‌یابند.

این فیلم با داستانی پر از لحظات خنده‌دار و موقعیت‌های کمدی فراوان می‌تواند لحظاتی سرگرم‌کننده و شاد برای دورهمی شما با دوستان‌تان بسازد. علاوه بر این دکورها و طراحی‌های بصری فیلم نیز بسیار رنگارنگ و خلاقانه هستند که به نوبه خود می‌تواند تجربه تماشای آن را در کنار دوستان منحصر به فرد کند.

فیلم بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند

۴. فیلم ساقدوش ها (Bridesmaids 2011)

  • امتیاز (IMDB): ۶.۸
  • ژانر: کمدی / موزیکال / درام

خلاصه داستان فیلم ساقدوش ها

فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) به کارگردانی پل فیگ، یک کمدی موقعیت است که داستان آن حول شخصیت انی (با بازی کریستن ویگ) می‌چرخد. انی، که زندگی‌ شغلی و عاطفی‌اش با مشکل مواجه شده است، وقتی بهترین دوستش، لیلیان (با بازی مایا رودولف)، او را به عنوان ساقدوش اصلی خود انتخاب می‌کند، با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود. در طول داستان، انی سعی می‌کند با وجود محدودیت‌های مالی و رقابت با یکی دیگر از ساقدوش‌ها (هلن، با بازی رز بیرن) که تلاش می‌کند جای او را به عنوان بهترین دوست عروس بگیرد، مراسمی خاطره‌انگیز برای لیلیان برگزار کند. فیلم با نمایش دوستی‌ها، رقابت‌ها، و ماجراجویی‌های خنده‌داری که در طول برنامه‌ریزی عروسی رخ می‌دهد، به پیش می‌رود.

با توجه به موقعیت‌های کمدی فراوان و لحظات خنده‌دار ناگهانی این فیلم، دیدن آن با دوستان می‌تواند موجب لحظات شادی در جمع شما شود. همچنین فیلم به طور واقع‌بینانه‌ای با مسائلی مانند شکست‌های شغلی، ناامیدی‌های عاطفی، و فشارهای اجتماعی برخورد می‌کند، که می‌تواند باعث ایجاد گفتگوهای معنادار بین شما و دوستانتان شود.

فیلم ساقدوش ها

۵. فیلم او مرا دوست دارد (She Loves Me 2016)

  • امتیاز (IMDB): ۸.۵
  • ژانر: کمدی / موزیکال / درام

خلاصه داستان فیلم او مرا دوست دارد

She Loves Me یک موزیکال رمانتیک است که بر اساس نمایشنامه‌ای از میکلوش لازلو با نام «Parfumerie» ساخته شده است. این نمایشنامه الهام بخش آثار دیگری مانند فیلم «You’ve Got Mail» نیز بوده است. فیلم «او مرا دوست دارد» داستان دو کارمند مغازه عطر فروشی است که با وجود اختلافات و درگیری‌های مداوم در محیط کار، ناآگاهانه با یکدیگر به صورت ناشناس در نامه‌های عاشقانه مکاتبه می‌کنند. آمالیا و جورج، شخصیت‌های اصلی، در نهایت متوجه می‌شوند که رابطه‌ی عمیق و معناداری که با شخص ناشناس از طریق نامه برقرار کرده‌اند در واقع با همکار ظاهرا غیرقابل تحمل خودشان است.

اگر شما و دوستانتان به هنرهای نمایشی علاقه‌مند هستید دیدن فیلم «او مرا دوست دارد» با موسیقی شاد و اجراهای زنده‌ی جذاب یک فرصتی عالی برای لذت بردن از دنیای نمایش است.

فیلم او مرا دوست دارد

۶. فیلم من و ارل و دختر در حال مرگ (Me and Earl and the Dying Girl 2015)

  • امتیاز (IMDB): ۷.۷
  • ژانر: کمدی / درام / رمانتیک

خلاصه داستان فیلم من و ارل و دختر در حال مرگ

فیلم Me and Earl and the Dying Girl (من و ارل و دختر مریض)، فیلمی در ژانر درام کمدی است و بر اساس رمانی به همین نام نوشته جسی اندروز ساخته شده است. کارگردانی آن را آلفونسو گومز-رخون بر عهده داشته و داستان فیلم درباره گرگ گینز (با بازی توماس مان)، دانش‌آموز دبیرستانی است که ترجیح می‌دهد با کمترین توجه از سوی دیگران، زندگی کند. او و دوستش ارل (با بازی آر جی سایلر) وقت خود را صرف ساخت نسخه‌های پارودی از فیلم‌های معروف می‌کنند.

فیلم Me and Earl and the Dying Girl اهمیت و تاثیر دوستی‌ها در زندگی و روزهای سخت ما را نشان می‌دهد و با وجود اینکه فیلم لحظاتی کمدی دارد، اما به موضوعات جدی مانند بیماری، مرگ و دوران نوجوانی می‌پردازد. تماشای چنین فیلمی با دوستان‌تان می‌تواند فرصتی برای بحث و اشتراک‌گذاری افکار و احساسات شخصی شما را فراهم کند.

فیلم من و ارل و دختر در حال مرگ

۷. فیلم چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم (How to Lose a Guy in 10 Days 2003)

  • امتیاز (IMDB): ۶.۵
  • ژانر: کمدی / رمانتیک

خلاصه داستان فیلم چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم

فیلم How to Lose a Guy in 10 Days (چگونه یک مرد را در ۱۰ روز از دست بدهیم) یک کمدی رمانتیک محبوب با کارگردانی دونالد پیتری است که در آن کیت هادسون و متیو مک‌کانهی نقش‌های اصلی را برعهده دارند. آندی اندرسون روزنامه‌نگاری است که ماموریت دارد مقاله‌ای با عنوان «چگونه یک مرد را در ۱۰ روز از دست بدهیم» بنویسد و بن بری مردی است که شرط بسته توانایی خود را برای وادار کردن یک زن به عاشق شدن در همان مدت زمان ثابت کند. آن‌ها بدون اطلاع از نقشه‌های یکدیگر، وارد یک رابطه می‌شوند که پر است از موقعیت‌های کمدی و درعین‌حال رمانتیک. این فیلم ترکیبی از طنز و عاشقانه است و می‌تواند همه مخاطبان را سرگرم کند، به همین دلیل تماشای آن در یک جمع دوستانه می‌تواند لذت بخش باشد.

فیلم چگونه مردی را در 10 روز از دست بدهیم

برچسب‌ها: بهترین فیلم،پیشنهاد فیلم،تیتر یک،ژانر کمدی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها