استمداد اسدالله یکتا از اهالی سینما

به این مرد خاطره‌ساز بازی بدهید!

- 1 دقیقه مطالعه

اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشته است. او اخیرا تحت عمل جراحی چشم قرار گرفته اما نگران بیکاری است. یکتا در گفتگو با «ایسنا» گفته: «حالم خوب است و عمل چشمم با موفقیت انجام شد که از این بابت خوشحالم اما فعلا هیچ کاری ندارم و منتظرم پیشنهادهای خوبی برسد که دوباره کار کنم. شما که خبرنگار هستید، بنویسید به اسدالله یکتا کار بدهید! من واقعا دلتنگ کار هستم و امیدوارم بتوانم به زودی فعالیت خود را از سر بگیرم.»

یکتا سال گذشته حتی در صفحه شخصی‌اش برای انجام تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی هم اعلام آمادگی کرد ولی اتفاقی نیفتاد و همان مقطع دچار مشکلاتی در ناحیه معده شد و البته کرونا هم گرفت. حالا در شرایطی که به خاطر عمل چشم دوران نقاهت را می گذراند دوباره نگران معیشت است. البته این اولین بار نیست که ماجرای زندگی او در شبکه های مجازی بازتاب پیدا می کند.

چند سال پیش رسانه‌ها از سیگار فروشی او در یکی از میدان‌های تهران نوشتند و واکنش‌های فراوانی به وجود آمد. همان زمان رسانه‌ها سراغش رفتند و گفت به خاطر تنگدستی به سیگار فروشی روی آورده. او دردمندانه ادامه داد: «وقتی کسی نیست که حالت را بپرسد، به کجا باید پناه ببری؟  بهتر از این است که دست خالی به منزل بروم و جلوی خانواده شرمنده شوم.»

پارسال هم داستان خانه‌دار شدند یکتا وایرال شد. او  سال‌ها در ورامین زندگی می‌کرد اما خبر داد که یکی از دوستانش برای او  خانه‌ای در تجریش خریده و سرانجام در پایتخت ساکن شده است. اسدالله یکتا متولد ۱۳۲۶ در حال حاضر ۷۴ ساله است. او سابقه نقش‌آفرینی در فیلم ماندگار هامون را در کارنامه دارد و البته کارهای خاطره‌انگیز زیادی، از جمله در سریال چاق و لاغر داشته است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها