فیلمی بر اساس رمان «بمیر، عشق من»

همکاری لین رمزی و جنیفر لارنس تایید شد

- 2 دقیقه مطالعه

لین رمزی کارگردان سرشناس سینمای آمریکا در حاشیه جشنواره سارایوو از همکاری با ستاره سینمای هالیوود جنیفر لارنس در پروژه آینده اش گفت.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، لین رمزی از سال ۲۰۱۷ و فیلم «تو هیچ‌وقت اینجا نبوده‌ای» (You Were Never Really Here) تاکنون فیلم بلندی اکران نکرده، اما این روزها مراحل پس از تولید «پلاریس» (Polaris) با بازی واکین فینیکس و رونی مارا را پشت سر می‌گذارد.

رمزی در جشنواره فیلم سارایوو تأیید می‌کند که پس از «پلاریس» فیلمی بر اساس رمان «بمیر، عشق من» (Die, My Love) با بازی جنیفر لارنس می‌سازد. لارنس پیش‌تر در جشنواره تورنتو فاش کرده بود که در فیلم جدیدی با رمزی همکاری خواهد کرد. داستان این رمان نوشته آریانا هارویتس درباره زنی است که پس از زایمان در روستای دورافتاده‌ای در فرانسه دچار مشکلات شدید روانی می‌شود.

رمزی می‌گوید: خیلی ساده است. داستانش در قطب نیست. در یک قایق نیست. فقط آن‌ها را در یک خانه نشان نمي‌دهد، آن‌ها را در یک روستا نشان می‌دهد، بنابراین ساختنش راحت است.

این فیلمساز می‌گوید از همکاری با بازیگران لذت می‌برد: عاشق بازیگرانم. با همه بازیگرانی که با آن‌ها همکاری کرده‌ام دوست هستم. تیلدا سویینتون مادرخوانده فرزند من است. سامانتا مورتون دوست خیلی نزدیک من است. و بعد جان سی. رایلی، او پدرخوانده دختر من است. با واکین فینکیس، هر روز حرف می‌زنم، رونی مارا، او هم فوق‌العاده است. بازیگران را دوست دارم. اما فکر می‌کنم باید با آن‌ها رابطه‌ای صادقانه و واقعی داشت.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

برچسب‌ها: برگزیده،جنیفر لارنس،لین رمزی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها