رونمایی از دو تصویر تازه از فیلم مهم کمپانی برادران وارنر

بازگشت «تل‌ماسه» به سالن‌های سینما

- 1 دقیقه مطالعه

تصاویر جدیدی از فیلم «تل‌ماسه: قسمت دوم» (Dune: Part Two) رونمایی شد. این دنباله دو شخصیت کلیدی دیگر را معرفی خواهد کرد: لئا سیدو در نقش لیدی مارگو و آستین باتلر در نقش فید-راتا هارکونن.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، شحصیت مرموز لیدی مارگو در رمان فرانک هربرت معرفی می‌شود اما دنی ویلنوو کارگردان فیلم اخیراً تأیید کرده است که نقش او در دنیای سینمایی «تلماسه» پررنگ‌تر است: مارگو فنرینگ یکی از خواهران بنی جسریت است، اما در فیلم مأموری مخفی خواهد بود. همکاری با لئا بسیار لذت‌بخش بود. شخصیتی پر از غافلگیری است. در کتاب هربرت، مارگو هم‌پیمان هارکونن‌هاست اما مخفیانه به لیدی جسیکا اطلاعات می‌رساند.

تیموتی شالامی در «تلماسه» برای بازی در نقش«پل اتریدیز، زندیا در نقش چانی، خاویر باردم در نقش استیلگار، جاش برولین در نقش گارنی هالک، استلان اسکارزگارد در نقش بارون ولادیمیر هارکونن و استیون مک‌کینلی هندرسون در نقش توفیر هوات بازمی‌گردند.

قسمت اول فیلم سینمایی «تلماسه» در سپتامبر سال ۲۰۲۱ به روی پرده رفت و با قروش بسیار خوبی رو به روشد.  کمپانی برادران وارنر «تلماسه ۲» را ۳ نوامبر  سال جاری در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

برچسب‌ها: برادران وانر،برگزیده،تلماسه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها