اولین تصویر از کیانو ریوز در مستند Brawn

سریال مستند «براون» رونمایی شد

- 1 دقیقه مطالعه

از تصویر ابر ستاره هالیوودی کیانا ریوز در مستند «براون» رونمایی شد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، دیزنی پلاس اولین تصویر از کیانو ریوز در سریال مستند «بران: داستان ناممکن فرمول ۱ » (Brawn: The Impossible Formula 1 Story) را در جشنواره تلویزیونی ادینبرو رونمایی کرد.

این مستند چهار اپیزودی بر روی راس براون تمرکز می‌کند که در سال ۲۰۰۹ تیم هوندا را خریداری و پس از تغییر نام آن به براون جی‌پی دو قهرمانی بی‌سابقه رقم زد. ریوز مجری این مستند خواهد بود و با لوکا دی مونتزمولو مدیر سابق فراری و رانندگان جنسون باتن بریتانیایی، روبنز باریکلو برزیلی و خود براون مصاحبه خواهد کرد.


ریوز سال گذشته در در مسابقات «گران پری بریتانیا» در سیلورستون گفته بود: می‌خواهیم داستان شگفت‌انگیز و ستودنی براون جی‌پی را بازگو کنیم. یکی از دوستانم این داستان را برایم نقل کرد و من به‌شدت تحت تأثیرش قرار گرفتم. او در واقع سابقه همکاری با براون را در تبلیغات دارد و یک کارگردان و تهیه‌کننده است بنابراین فکر کردیم که این داستان را بازگو کنیم.

او در پایان عنوان کرد: در آن زمان اتفاقات زیادی در فرمول یک در جریان بود. دنیای فرمول یک فوق‌العاده بود. یعنی، همیشه بوده، اما در آن سال با براون جی‌پی به نظر من اتفاق ویژه‌ای افتاد.

ترجمه و منبع: ۳۰نما

برچسب‌ها: برگزیده،بروان،جان ویک،کیانا ریوز،ماتریکس،مستند
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها