نویسنده رمان «قاتلین ماه گل» افشا کرد

همکاری مجدد اسکورسیزی و دی کاپریو تایید شد

فیلمی از مارتین اسکورسیزی
- 1 دقیقه مطالعه

دیوید گرن نویسنده رمان «قاتلین ماه گل» در تازه ترین مصاحبه خود افشا کرده است که مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو به زودی فیلم تازه ای را کلید خواهند زد و همتمین همکاری دو چهره سرشناس سینمای هالیوود رقم خواهد خورد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز به نقل از نشریه تله راما،نزدیک به یک سال قبل گزارش شده بود که لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم سینمایی «ویجر» (The Wager) بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن با اپل و مارتین اسکورسیزی همکاری خواهد کرد. اما دیوید گرن نویسنده کتاب «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به تازگی ادعا کرده است که «ویجر» فیلم بعدی اسکورسیزی و دی‌کاپریو خواهد بود.

این فیلم داستانی در دهه ۱۷۴۰ روایت می‌کند و به گل نشستن کشتی بریتانیایی «ویجر» در آمریکای جنوبی و تلاش ناخدا و خدمه برای بقا را روایت می‌کند. دن فریدکین و بردلی توماس با کمپانی «ایمپرتیو اینترتینمنت» و اسکورسیزی و دی‌کاپریو از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

گرن در مصاحبه با نشریه فرانسوی «تله‌راما» تأیید کرده است که «ویجر» فیلم بعدی اسکورسیزی است. بنابراین ادعا، فیلم دیگر اسکورسیزی درباره عیسی مسیح در سال‌های دورتری به تولید خواهد رسید. اسکورسیزی فیلم‌های بیوگرافی «جری گارسیا» با بازی جونا هیل و تدی روزولت با بازی دی‌کاپریو را نیز در دست ساخت دارد.

«ویجر» هفتمین همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی پس از فیلم‌های «قاتلین ماه گل»، «هوانورد» (The Aviator)،‌ «رفتگان»‌ (The Departed) و «دار و دسته نیویورکی» (Gangs of New York)، «جزیره شاتر» (Shutter Island) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) خواهد بود.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

برچسب‌ها: برگزیده،دیوید گرن،رابرت دنیرو،راننده تاکسی،قاتلین ماه گل،گاو خشمگین،لئوناردو دی کاپریو،مارتین اسکورسیزی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها