بازگشت یک ستاره

شهاب در پوست شیر

- 2 دقیقه مطالعه

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند از ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی از فیلم‌نت منتشر می شود. در فاصله ۴۹ روز تا انتشار این سریال، دلایلی را مرور می‌کنیم که نشان می‌دهد چرا ارزشش را دارد منتظر تماشای پوست شیر بمانیم؟

۱.فضای سریال

تا کنون خط داستانی مشخصی از «پوست شیر» منتشر نشده است اما با توجه به فوتوموشن‌های منتشر شده از بازیگران این سریال به نظر می‌رسد با داستانی ملتهب، رمز آلود و خانوادگی مواجه خواهیم بود. نام سریال هم برای مخاطب قابل توجه و سوال‌برانگیز است؛ عنوانی که صلابت و ابهت را یادآوری می‌کند، اما در عین حال ممکن است تداعی‌کننده یک داستان عاشقانه باشد.

۲.بازگشت شهاب حسینی

پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی در سریال‌های نمایش خانگی پس از موفقیت سه‌گانه «شهرزاد» و شخصیت قباد است. پیش از این چندین مرتبه شایعه حضور حسینی در سریال‌های این پلتفرم مطرح شد؛ چند تهیه‌کننده هم تلاش‌هایی برای حضور او داشتند، اما این مهم سرانجام در پوست شیر محقق شد. به این ترتیب شهاب حسینی پس از پنج سال با نقشی چالش‌برانگیز به شبکه نمایش خانگی باز خواهد گشت.با توجه به سابقه این بازیگر و درخشش او در شهرزاد به نظر می‌رسد حضور او در پوست شیر نیز با اقبال عمومی مواجه شود.

۳.تیم بازیگران

پوست شیر گروه بازیگران ویژه‌ای دارد؛ از ستارگان سینما تا بازیگرانی که در سال‌های اخیر عملکرد ویژه‌ای در مدیوم تصویر داشته‌اند. همبازی شدن هادی حجازی‌فر که با درخشش در چند نقش ممتاز جلب توجه کرده و شهاب حسینی برای نخستین بار در این سریال می‌توان جذابیت اثر را دو چندان کند. حجازی‌فر بازیگری است که توانایی ایفای نقش‌های ویژه را دارد و می‌تواند کاراکتر را عمیقا از آن خود کند. همچنین پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان،علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی و آناهیتا افشار از دیگر بازیگران این سریال هستند که هر یک نکات منحصر به فردی در کارنامه هنری خود جای داده‌اند.این نکته را هم باید در نظر گرفت که هنوز تیم بازیگران سریال به صورت کامل معرفی نشده و ممکن است شگفتانه‌های دیگری هم در راه باشد.

۴.متن و کارگردانی

برادران محمودی در سینمای ایران چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند و چندین موفقیت بین‌المللی در کارنامه حرفه‌ای خود دارند. ورود آنها به شبکه نمایش خانگی با گروهی حرفه‌ای و فیلمنامه‌ای جسورانه، می‌تواند نظرات مخاطبان سخت‌پسند این حوزه را جلب کند. فیلمنامه این سریال مشترکا توسط جمشید محمودی و رضا بهاروند به نگارش در آمده است.

برچسب‌ها: برگزیده
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها