تریلر اسپین‌آف گودزیلا را تماشا کنید

- 2 دقیقه مطالعه

اسپین‌آف سریال گودزیلا به اسم «مونارک: میراث هیولاها» نخستین تریلر خود را منتشر کرد

به گزارش فیلم نت‌نیوز به نقل از دیجیتال اسپا، تریلر اول اسپین‌آف گودزیلا به نام «مونارک: میراث هیولاها» منتشر شد و ما را دوباره وارد دنیای سينمايی هیولاها کرد تا بار دیگر شاهد ویرانی‌های بزرگ شهری باشیم.

«مونارک: میراث هیولاها» که کمتر از ۲ ماه دیگر پخش خواهد شد به تغییرات بزرگی که پس از علنی شدن وجود «کایجو» در جامعه به وجود آمده می‌پردازد. ما همچنین شاهد سازمان مرموز مونارک و ارتباط آن با مسائل مختلف خواهیم بود. درگیری گروه‌هایی که می‌خواهند رازها را به جهان آشکار کنند و کسانی که می‌خواهند آن‌ها را مخفی نگه‌ دارند نیز بر جذابیت‌های این سریال خواهند افزود.

کرت راسل در نقش افسر ارتش، «لی شاو» ظاهر خواهد‌ شد و وایت راسل پسر واقعی او، نقش جوانتر شاو را بازی می‌کند که این موضوع، ایده‌ جالبی در انتخاب بازیگران بوده‌است.

همچنین بازیگرانی همچون کرسی کلمونس (بازیگر سریال «فلش») و جو تیپت (بازیگر سریال «میر اهل ایست‌تاون») نیز در این مجموعه حضور دارند. جان رودمن نیز نقش بیل راندا در فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه‌ها» را در سریال مونارک تکرار می‌کند و آندرس هولم، نقش جوانتر راندا را بازی خواهد کرد.

مت شکمن، کارگردان سریال «وانداویژن»، دو قسمت نخست را کارگردانی کرده و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز به همراه کریس بلک (سریال جداسازی، سریال پیشتازان فضا: انترپرایز) و مت فراکشن (هاکای) در این پروژه حضور دارند.

همچنین فیلم بعدی دنیای سینمایی هیولاها با نام «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» قرار است پس از «گودزیلا در برابر کونگ» منتشر شود و در آوریل سال آینده روی پرده خواهد رفت، هرچند که طرفداران شرکت ژاپنی توهو که سازنده سری فیلم‌های دنیای سینمایی هیولاها است، هم‌اکنون نیز از تریلر فیلم «گودزیلا منهای یک» که چند روز پیش منتشر شده است، لذت برده‌اند.

این فیلم در کشور ژاپن و پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و به تأثیری که جنگ بر اقتصاد و جامعه‌ی ژاپن داشته است تمرکز دارد، البته تا زمانی که یک مارمولک رادیواکتیوشده غول‌پیکر شروع به کوباندن پاهای خود بر زمین کند!

«مونارک: میراث هیولاها» سریالی ۱۰ قسمتی است و از تاریخ ۱۷ نوامبر در( Apple TV+) پخش خواهد شد.

ترجمه: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: تیتر یک،گودزیلا،مونارک: میراث هیولاها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها