تقریبا هرگز (Blue Moon) ریچارد لینکلیتر به تولید رسید

- 2 دقیقه مطالعه
کمپانی سونی «تقریبا هرگز» ریچارد لینکلیتر را خریداری کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ددلاین، کمپانی سونی پیکچرز حق پخش جهانی فیلم «تقریبا هرگز» (Blue Moon) به کارگردانی ریچارد لینکلیتر را خرید. این کارگردان برنده اسکار قرار است فیلم تازه خود را به زودی در شهر دوبلین ایرلند جلوی دوربین ببرد.

ایثن هاک باز هم در این پروژه با لینکلیتر همکاری می‌کند و در کنار او مارگارت کوالی، بابی کاناواله و اندرو اسکات، که به تازگی سریال ریپلی را بازی کرده است، حضور دارند.

لینکلیتر در این‌باره گفت: رابرت، هاوک و من بیش از یک دهه است که روی این پروژه کار می‌کنیم و بسیار هیجان‌زده‌ام که که زمان آن فرا رسیده تا آن را زنده کنیم.

رابرت کاپلو نویسنده این رمان است و الهام‌بخش لینکلیتر برای ساخت این فیلم بوده است. سونی پیچکرز که تامین مالی این را به‌عهده دارد، پیش از این نیز در چند فیلم از جمله «سابرینا» و «پبش از نیمه شب» با این کارگردان همکاری کرده بود.

یکی از مدیران کمپانی سونی پیکچرز در این باره گفت: سال گذشته ریک، ایتان و جان با فیلمنامه شگفت‌انگیز «تقریبا هرگز» نوشته کاپلو با ما تماس گرفتند و اکنون با بازیگران فوق‌العاده در آستانه تولید قرار داریم و خوشحالیم که در نهایت این فیلم را برای تماشاگران سراسر دنیا اکران کنیم.

فیلم تقریبا هرگز (Blue Moon) بر اساس آهنگی از لورنز هارت و ریچارد راجرز است و داستان آن نگاهی دارد به زندگی لورنز هارت، موسیقیدان آمریکایی. او در طول دوران حرفه‌ای ترانه‌های مختلفی را نوشت و همچنین برای فیلم‌های مختلفی موسیقی ساخت، اما در دوره‌ای با افسردگی دست و پنجه نرم کرد و همین امر یکی از دلایل جدای او از شریک هنری‌اش، ریچارد راجرز بود.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های ریچارد لینکلیتر و ایثن هاوک را در فیلم‌نت ببینید.

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،اندرو اسکات،ریچارد لینکلیتر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها