شارلیز ترون با «نگهبانی از دیرباز ۲» بازمی‌گردد

- 1 دقیقه مطالعه
فیلم «نگهبانی از دیرباز ۲» از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، شارلیز ترون درباره توقف ساخت دومین قسمت فیلم «نگهبانی از دیرباز» توضیح داد و اعلام کرد که این فیلم به‌زودی پخش خواهد شد.

این بازیگر برنده اسکار دراین باره گفت که فیلمبرداری این فیلم اکشن دو سال پیش به پایان رسید، اما به دلیل تغییر در مدیریت شبکه نتفلیکس، پروژه بعد از اتمام تولید متوقف شد و پخش آن با تاخیر خواهد بود. البته اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود نیز در این تغییر برنامه دخیل بوده است، با این حال ترون مطمعن است که پخش فیلم متوقف نخواهد شد. او در ادامه گفت: «آنها در شبکه تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند و من کاملا انها را درک می‌کنم. ما این پروژه را پس گرفتیم و در مورد ان هیجان‌زده هستم»

فیلم «نگهبانی از دیرباز» در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و در دسترس ۷۲ میلیون کاربر قرار گرفت. «نگهبانی از دیرباز» با اقتباس از یک کتاب مصور به کارگردانی جینا پرینس-بایتوود ساخته شد و ترون در آن نقش اندی، رهبر ارتش کوچکی از ابرقهرمان‌های جاودانه را بازی می‌کند.

دومین قسمت آن را ویکتوریا ماهونی کارگردانی می‌کند و علاوه بر شارلیز ترون، اوما تورمن، هنری گلدینگ، چیویتل اجیوفور و چند چهره دیگر نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

ترون همچنین گفت: «این فیلم واقعا برای ما مهم است، می‌خواستم آن را انجام دهم و شکفت‌انگیز باشد، من واقعا این فیلم را دوست دارم»

سال گذشته نیز تهیه‌کننده «نگهبانی از دیرباز» اعلام کرد که این پروژه ممکن است به یک سه‌گانه ختم شود.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های شارلیز ترون را در فیلم نت ببینید

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،شارلیز ترون،نگهبانی از دیرباز،نگهبانی از دیرباز ۲
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها