معرفی و عکس‌های جدیدِ فیلم سینمایی «پول و پارتی»

- 3 دقیقه مطالعه
فیلم «پول و پارتی»، به کارگردانی سعید سهیلی، یک کمدی رمانتیک با بازی ساعد سهیلی و پردیس احمدیه که از ۳ مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی، یکی از جدیدترین آثار کمدی رمانتیک سینمای ایران است که با حضور جمعی از بازیگران محبوب به اکران در آمده است. این فیلم که از چهارشنبه ۳ مرداد توسط دفتر پخش «شایسته فیلم» در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود، روایتی از عشق و عاشقی‌های فراموش شده را به تصویر می‌کشد.

خلاصه داستان فیلم پول و پارتی

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!». این داستان به نویسندگی حسام سامری‌زاده، ماجرای دو دوست صمیمی را روایت می‌کند که از دل یک ماجرای فوتبالی وارد یک دردسر مالی و باندهای خلافکار می‌شوند.

بازیگران و نقش‌ها در فیلم پول و پارتی

یکی از نقاط قوت این فیلم، حضور ستارگان برجسته سینمای ایران در آن است. ساعد سهیلی و پردیس احمدیه در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند و زوج هنری جذابی را تشکیل می‌دهند. علاوه بر آن‌ها، بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ نیز در این فیلم حضور دارند که بر جذابیت‌های این اثر افزوده است. همچنین بازیگران جوان و مستعدی چون امیرحسین ساربان، شادی آهنگر، محمد متین محمدی و آریا نرج‌آبادی نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند که نویدبخش ظهور استعدادهای جدید در سینمای ایران است.

نگاهی به فیلم پول و پارتی

فیلم «پول و پارتی» با ترکیب عناصر کمدی و رمانتیک، تلاش می‌کند تا پیام‌هایی درباره ارزش‌های واقعی زندگی و اهمیت عشق و دوستی را به مخاطبان منتقل کند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فیلم، شروع آن با جمله‌ای چالش‌برانگیز و تأمل‌برانگیز است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده…!». این جمله به تنهایی گویای عمق داستانی است که سهیلی قصد روایت آن را دارد. در جامعه‌ای که ارزش‌های مادی گاه بر ارزش‌های انسانی سایه می‌افکنند، «پول و پارتی» به دنبال کاوش در مفهوم عشق واقعی و ارزش‌های اصیل انسانی است؛ عشقی که از قضا پول در آن اولویت نیست و باید دید سازندگان تا کجا به دور از کلیشه‌ها تقابل عشق و ثروت و یا تعامل آن‌ها را روایت خواهند کرد.

اکران و استقبال از فیلم پول و پارتی

اکران خصوصی فیلم «پول و پارتی» در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد و جمعی از بازیگران نظیر امیر آقایی، هادی کاظمی، سمانه پاکدل، سینا مهراد، سعید سهیلی و پردیس نظریه حضور داشتند. این فیلم از همان آغاز اکران خود توجه زیادی را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

آخرین خبرها از فیلم پول و پارتی

«پول و پارتی» که از چهارشنبه ۳ مردادماه اکران خود را توسط پخش شایسته فیلم در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده بود، با جذب حدود ۳۳۰ هزارمخاطب در کمتر از ۱۰ روز، به فروش ۲۰ میلیاردی رسید.

همچنین این فیلم سینمایی عنوان پرفروش‌ترین فیلم درحال اکران و صدرنشین فروش گیشه روزانه را نیز به نام خود کرده است.

پوستر فیلم پول و پارتی

پوستر فیلم پول و پارتی

عکس های فیلم پول و پارتی

فیلم نت نیوز - فیلم وسریال - پول وپارتی

فیلم نت نیوز - فیلم وسریال - پول وپارتی

فیلم نت نیوز - فیلم وسریال - پول وپارتی

فیلم نت نیوز - فیلم وسریال - پول وپارتی

پول و پارتی

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال ایرانی،پول و پارتی
نظرات

۵ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها