رونمایی از پوستر فصل ۴ «فقط قتل‌های داخل ساختمان»

- 2 دقیقه مطالعه
سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» با فصلی جدید پر از خطر و رمز و راز برای سه کارآگاه محبوب در ۵ شهریور ۱۴۰۳ بازمی‌گردد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل کلیدر، سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» (Only Murders in the Building) به کارگردانی استیو مارتین و جان هافمن با فصلی جدید با سه کارآگاه محبوب در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۳) بازمی‌گردد و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، پوستر جدیدی از این سریال رونمایی شده است.

فصل جدید «فقط قتل‌های داخل ساختمان» تیم را به لس آنجلس می‌برد؛ جایی که آن‌ها به تحقیق در مورد مظنونانی که با قاتل ساز پاتاکی در ارتباط هستند، می‌پردازند. در این فصل، بازیگران مهمان اوژن لوی، اوا لونگوریا و زک گالیفیاناکیس به عنوان بازیگران اقتباس سینمایی پادکست سه‌نفره ظاهر می‌شوند.

چارلز-هیدن (استیو مارتین)، میبل (سلنا گومز) و الیور (مارتین شورت) با هم ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته‌اند، اما هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را برای خطراتی که با بازگشت موفقیت‌آمیز کمدی به تلویزیون (در ۵ شهریور) روبرو می‌شوند، آماده کند. نیویورک سیتی به لطف تیم کارآگاهان غیرمتعارف امن‌تر است، اما فصل چهارم آن‌ها را مجبور خواهد کرد که راحتی آرکونیا را ترک کرده و به جای دیگری بروند.

پوستر فقط قتل های داخل ساختمان- فیلم وسریال - اخبار - فیلم نت نیوز

پوستر جدید شخصیت‌های اصلی را در یک رول فیلم نشان می‌دهد که چهره‌های برخی از مظنونانی را که در قسمت‌های جدید مورد تحقیق قرار خواهند گرفت، نشان می‌دهد. برخی از قسمت‌های آینده در لس آنجلس اتفاق می‌افتد، قبل از اینکه تیم به خانه خود بازگردد. قاتل ساز پاتاکی (جین لینچ) هنوز آزاد است و تیم باید او را پیدا کند.

«فقط قتل‌های داخل ساختمان» به دلیل داشتن تعداد زیادی از بازیگران مهمان شناخته شده است؛ برخی از چهره‌های آشنایی که در فصل‌های قبلی سریال ظاهر شده‌اند شامل کارا دلوین و پل راد هستند، اما فصل چهارم با حضور اوژن لوی، اوا لونگوریا و زک گالیفیاناکیس به عنوان بازیگران اقتباس سینمایی پادکست آن‌ها، بازی را تغییر خواهد داد. این تیم ۳ نفره به هالیوود می‌روند، حتی اگر خطر هر جا که می‌روند آن‌ها را دنبال کند.

هیچ شکی نیست که تماشاگران عاشق ماجراهای میبل، چارلز و الیور شده‌اند. «فقط قتل‌های داخل ساختمان» به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کمدی‌های سال‌های اخیر تبدیل شده و در طول پخش خود جوایز زیادی کسب کرده است. این کمدی که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده، برای دوازده جایزه امی پرایم تایم نامزد شده است و امسال می‌تواند سالی باشد که این سریال یکی از جوایز را به خانه ببرد.

تریلر فصل چهارم فقط قتل های داخل ساختمان

فقط قتل های داخل ساختمان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: فقط قتل‌های داخل ساختمان
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها