«کنستانتین ۲» ساخته می شود

- 2 دقیقه مطالعه
آکیوا گلدزمن در حال نوشتن فیلمنامه برای «کنستانتین ۲» است.

به گزارش فيلم نت نيوز به نقل از کلیدر، در کامیک کان سن دیگو امسال، میزبان استیو وینتراوب درباره دنباله فیلم ابرقهرمانی و ترسناک سال ۲۰۰۵ «کنستانتین» صحبت کرد.

در این گفتگو تهیه‌کنندگان لورنزو دی بوناونتورا و آکیوا گلدزمن، دو نفر از کهنه‌کاران صنعت فیلم، نظرات خود را درباره دنباله فیلم، به‌ویژه نوشتن فیلمنامه، بیان کردند. هنگامی که در مورد پیشرفت فیلمنامه سوال شد، گلدزمن پاسخ داد: «همه چیز خوب پیش می‌رود. امیدوارم به‌زودی فیلمنامه‌ای برای شرکایم داشته باشم.»

با وجود سال‌ها اشتیاق طرفداران اصلی، انتشار «کنستانتین» نتوانست علاقه منتقدان را برانگیزد و نشان داد گاهی اوقات چقدر نظرات مردم و منتقدان می‌توانند از هم جدا باشند. یکی از منتقدانی که نارضایتی خود از فیلم را به‌صراحت بیان کرد، مرحوم راجر ایبرت بزرگ بود که به این فیلم یک و نیم ستاره داد. به‌جای حمله تند به پروژه، او از فقدان اصالت فیلم و داستانی که گاهی اوقات مضحک به نظر می‌رسید شکایت کرد. با این حال و علیرغم برخی نقدهای ضعیف دیگر، فیلم از آن زمان به نوعی کلاسیک کالت تبدیل شده است.

در حال حاضر خلاصه‌ «کنستانتین ۲» به شرح زیر است: «کیانو ریوز نقش خود را به عنوان جن‌گیر و دیو‌شناس ماوراءالطبیعی، جان کنستانتین، تکرار خواهد کرد. کسی که در فیلم اصلی در حال مرگ است، اما برای نجات روح خود و جلوگیری از نفوذ شیاطین به زمین، زنده می‌ماند.»

وعده بازگشت ریوز به تنهایی کافی است تا بلیت‌ها را به فروش برساند، اما تأیید بازگشت پیتر استورمار در نقش لوسیفر و همچنین حضور دوباره لارنس به عنوان کارگردان، بیش از آن چیزی است که بسیاری می‌توانستند آرزو کنند.

فیلم «کنستانتین» را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها