اخبار جدید از فیلم زندگینامه مایکل جکسون

- 2 دقیقه مطالعه
آنتوان فوکوا کارگردان فیلم زندگینامه مایکل جکسون، تأیید کرد که فیلمبرداری این پروژه چند ماه پیش به پایان رسیده و در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ (۲۹ فروردین ۱۴۰۴) به نمایش می‌درآید.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلیدر، آنتوان فوکوا (کارگردان سه‌گانه «اکولایزر» The Equalizer) در گفتگو با سردبیر این سایت تأیید کرد که فیلمبرداری فیلم زندگینامه مایکل جکسون چند ماه پیش به پایان رسیده و اکنون مراحل نهایی تولید را طی می‌کند. وی اظهار داشت که فیلمبرداری در تاریخ ۳۰ مه (۹ خرداد ۱۴۰۲) به پایان رسید و اکنون در مراحل اولیه تدوین است.

فوکوا در این باره گفت: «چرا می‌خواستم این فیلم را بسازم؟ به خاطر مایکل. من در مراحل ابتدایی تدوین فیلم هستم و از آنچه که ضبط کرده‌ایم بسیار خوشحالم. مایکل بخش بزرگی از زندگی من در کودکی بود و تأثیر زیادی بر روی کارنامه حرفه‌ای من گذاشته است. او یک هنرمند فوق‌العاده بود، اما همچنین یک انسان بود و ما در حال بررسی این جنبه هستیم. من بسیار هیجان‌زده هستم.»

فیلم «مایکل» پتانسیل جذب میلیون‌ها نفر به سینماها را دارد. جکسون یکی از محبوب‌ترین هنرمندان جهان بود و به همین دلیل به عنوان «پادشاه پاپ» شناخته می‌شد. جافار جکسون، برادرزاده مایکل، شباهت زیادی به او دارد و به همین دلیل برای ایفای نقش عموی مرحومش در این فیلم انتخاب شده است.

بازیگران فیلم «مایکل» عبارتند از: جافار جکسون در نقش مایکل جکسون، کولمن دومینگو در نقش جو جکسون، پدر مایکل، نیا لانگ در نقش کاترین جکسون، مادر مایکل، کت گراهام در نقش دیانا راس، کندریک سمپسون در نقش کوئینسی جونز، درک لوک در نقش جان کوکران، وکیل جنجالی، مایلز تلر در نقش جان برانکا، یکی از مدیران املاک مایکل جکسون.

فیلم «مایکل» قرار است در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ (۲۹ فروردین ۱۴۰۴) به نمایش درآید. هنوز تریلری از این فیلم منتشر نشده است، اما برخی افراد خوش‌شانس فرصت دیدن آن را داشته‌اند.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،فیلم مایکل
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها