تریلر The Walking Dead: Daryl Dixon را تماشا کنید

تریلر فصل دوم «مردگان متحرک: دریل دیکسون»

- 1 دقیقه مطالعه
تریلر فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» (The Walking Dead: Daryl Dixon) رونمایی شد.

به گزارش فیلم نت نیوز، تریلر رسمی فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» (The Walking Dead: Daryl Dixon) با عنوان «کتاب کارول» در کامیک-کان سن دیگو ۲۰۲۴ رونمایی شد و همه چیزهایی که از این اسپین‌آف انتظار دارید را به همراه دارد؛ از لحظات احساسی و صمیمانه گرفته تا صحنه‌های اکشن و زامبی‌های شب‌تاب.

ستارگان این سریال، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید و لوئیس پُچ سیگلیوتزی و تهیه‌کننده اجرایی آن گرگ نیکوترو و شورانر دیوید زابل هستند.

در این تریلر، کارول (ملیسا مک‌براید) در جستجوی بهترین دوستش، دریل، یک سفر حماسی را آغاز می‌کند. کارول با بازمانده‌ای به نام اش (با بازی منیش دیال) هم‌پیمان می‌شود و نقشه‌ای برای پرواز با یک هواپیمای قدیمی از ایالات متحده به اروپا می‌کشد.

فصل اول «دریل دیکسون» که پس از وقایع فصل یازدهم «مردگان متحرک» تنظیم شده است، بر بازمانده‌ای به همین نام متمرکز بود، پس از اینکه در ساحل مارسی بیدار شد – و به سرعت توسط یک راهبه موظف شد که لوران (لوئیس پُچ سیگلیوتزی) را به مکانی مخفی در شمال فرانسه برساند. دریل با ایزابل هم‌پیمان شد و سفر پرخطری پر از زامبی‌های جدید، به همراه صاحب یک باشگاه شبانه بدجنس و یک رهبر سیاسی قدرت‌طلب را آغاز کرد.

این سریال از ماه آگوست (مرداد ۱۴۰۳)  به طور کامل منتشر می شود.

مردگان متحرک در فیلم نت

مردگان متحرک: دریل دیکسون در فیلم نت

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،مردگان متحرک،واکینگ دد
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها