وصیت عجیب آلن دلون که اجرا نشد

- 2 دقیقه مطالعه
آلن دلون، بازیگر سرشناس فرانسوی که به تازگی درگذشته است در وصیتنامه‌اش خواسته بود که سگ محبوبش پس از مرگش کشته و همراه با او در قبرستان دفن شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از منابع خارجی، آلن دلون، بازیگر سرشناس فرانسوی که در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در سن ۸۸ سالگی درگذشت، در وصیتنامه‌اش خواسته بود که لوبو سگ محبوبش پس از مرگش کشته و همراه با او در قبرستان خانه‌اش در روستای دوچی دفن شود. با این حال، پس از اعتراضات گسترده فعالان حقوق حیوانات که خواستار نجات این سگ سالم بودند، خانواده دلون اعلام کردند که این خواسته او را اجرا نخواهند کرد.

بنیاد بریژیت باردو روز سه‌شنبه اعلام کرد که آنوشکا دلون، دختر آلن دلون، تأیید کرده که لوبو بخشی از خانواده است و زنده خواهد ماند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که سازمان‌های مختلف حقوق حیوانات از جمله SPA، معادل فرانسوی RSPCA، نگرانی خود را نسبت به این خواسته دلون ابراز کردند و پیشنهاد دادند تا خانه‌ای جدید برای این سگ پیدا کنند.

دلون در طول زندگی‌اش بیش از ۵۰ سگ داشته و در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ با مجله پاریس مچ گفته بود که لوبو «سگ پایان زندگی» اوست و رابطه‌ای ویژه با او دارد. او افزوده بود: اگر من قبل از او بمیرم، از دامپزشک خواهم خواست که ما را با هم به خواب ببرد. او را در آغوش من خواهد خواباند. ترجیح می‌دهم این کار را بکنم تا اینکه بدانم او روی قبر من از شدت رنج، خودش را کشته است.

خانواده دلون گزارش داده‌اند که او در خانه خود در دوچی به خاک سپرده خواهد شد، هرچند جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده‌اند. دلون پیش از مرگ خود اعلام کرده بود که نمی‌خواهد مراسم ملی مشابه آنچه برای جانی هالیدِی و شارل آزناوور برگزار شد، برای او انجام شود و ترجیح می‌دهد که همچون یک انسان عادی دفن شود.

بیشتر بخوانید

آلن دلون در ملک شخصی‌اش به خاک سپرده خواهد شد

سفر به سلامت آلن دلون!

۱۰ نکته کمتر شنیده شده از زندگی آلن دلون

آلن دلون و جذابیت ابدی

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: آلن دلون،اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها