جزئیات بازگشت دوباره رابرت داونی جونیر به مارول

آیا «دکتر دووم» همان «استارک شرور» از دنیایی دیگر خواهد بود؟

- 2 دقیقه مطالعه
رابرت داونی جونیور، بازیگر مطرح هالیوود، در یک پادکست صوتی، جزئیات بازگشتش به عنوان «دکتر دووم» به دنیای مارول را توضیح داد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از یو.اس.ای تودی، رابرت داونی جونیور، بازیگر مطرح هالیوود، در یک پادکست صوتی به طور رسمی، مجددا تایید کرد که برای ایفای نقش ویکتور ون دووم در «انتقام‌جویان: روز قیامت» (Avengers: Doomsday) به دنیای سینمای مارول باز خواهد گشت.

این ستاره ۵۹ ساله که بیشتر برای ایفای نقش «مرد آهنی» شناخته می‌شود، توضیح داد که پس از ترک مجموعه مارول، با کوین فایگی، رییس استودیوی مارول، مرتبا در تماس بود و قصد داشت تا به دیدار باب ایگر، مدیرعامل کمپانی دیزنی، برود تا بتواند در مورد اینکه چگونه می‌تواند به دنیای مارول بازگردد، با یکدیگر صحبت کنند.

به گفته داونی، فایگی ایده بازگشت او به عنوان شخصیت ویکتور ون دووم را مطرح کرد، دووم که شخصیت شرور نمادین «چهار شگفت‌انگیز» است؛ او گفت که طی ملاقاتی که داونی و همسرش، سوزان، با فایگی داشتند، ایده بازگرداندن این بازیگر علی‌رغم این واقعیت که کار او با مرگ شخصیت مرد آهنی، در پایان دراماتیک «انتقام‌جویان: پایان بازی» در استودیوی مارول تمام شده بود، توسط رییس این کمپانی مطرح شد.

داونی همجنین در این باره می‌گوید: «من به این شخصیت نگاه کردم و بسیار متعجب شدم. این یک تلاش برای عقب نکشیدن، ادامه دادن و از بین بردن تمامی انتظارات است».

مارول ماه گذشته در پایان یک پنل کامیک کان (Comic-Con) بازگشت داونی را اعلام کرد و این بازیگر با پوشیدن ماسک دکتر دووم، روی صحنه رفت و به طرز شگفت‌انگیز و ناگهانی آن را از چهره‌اش برداشت و هویت پشت ماسک را نمایان کرد.

جو روسو، کارگردان سینما، در این باره گفت که «بازگشت داونی اثباتی بر احتمالات غیرقابل تصور در دنیای چندگانه مارول است» و او همچنین این بازیگر را «کسی که می‌تواند نقش ویکتور ون دووم» را بازی کند، نامید.

البته با این وجود طرفداران با توجه به اینکه مشخص نبود ارتباطی بین کاراکترهای دکتر دووم و شخصیت قبلی مارول داونی، مرد آهنی، وجود خواهد داشت یا خیر، سردرگم شدند؛ برخی نیز نظریه‌پردازی کردند که دکتر دووم به عنوان نسخه شیطانی تونی استارک (مرد آهنی) از یک جهان موازی دیگر به تصویر کشیده خواهد شد. برخی دیگر نیز معتقدند که کاراکتر دکتر دووم، ممکن است شبیه تونی استارک باشد، اما تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند ارتباطی بین این ۲ کاراکتر وجود داشته باشد.

داونی تاکنون درست بودن هیچ کدام از نظریات طرفداران را تایید نکرده است اما با این حال اظهارات او در مورد اینکه فایگی می‌خواهد ویکتور ون دووم را وارد دنیای سینما کند، می‌تواند نشان دهد که او به جای تونی شیطانی، صرفا و فقط نقش خود کاراکتر اصلی این کمیک را بازی خواهد کرد.

فیلم «انتقام‌جویان: روز قیامت» قرار است در اول ماه مه ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

 

مجموعه انتقام جویان در فیلم نت

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها