با اقتباس از فصل دوم Jujutsu Kaisen

انیمه سینمایی «جوجوتسو کایسن» ساخته می‌شود

- 2 دقیقه مطالعه
قسمت‌هایی از آرک فصل دوم انیمه «جوجوتسو کایسن» با نام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ «موجودی پنهان/ مرگ زودرس» و «حادثه شیوبیا» در قالب یک فیلم سینمایی تلفیقی ارائه خواهد شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از اسپورتس کیدا، قسمت‌هایی از آرک فصل دوم انیمه «جوجوتسو کایسن» (Jujutsu Kaisen) با نام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ «موجودی پنهان/ مرگ زودرس» (Hidden Inventory/ Premature Death) و «حادثه شیوبیا» در قالب یک فیلم سینمایی در دست ساخت قرار گرفته است و همچنین این انیمه سینمایی در سال ۲۰۲۵ در سینماهای سراسر ژاپن اکران خواهد شد.

فصل دوم «جوجوتسو کایسن» در دسامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید، اما اکنون پس از گذشت چند ماه، گفته می‌شود که یک فیلم تلفیقی جدید از از آرک «موجودی پنهان/ مرگ زودرس» که در فصل دوم این انیمه به آن پرداخته شد، در حال ساخت است.

تاکنون حرفی در مورد اینکه آیا این فیلم در در نقاط دیگر جهان نیز اکران خواهد شد یا نه، زده نشده است، اگرچه با توجه به میزان محبوبیت این انیمه، احتمال آنکه این انیمه سینمایی در سراسر جهان پخش شود، وجود دارد.

همچنین پس از پایان فصل دوم این انیمه در ماه دسامبر، اعلام شد که «جوجوتسو کایسن» برای فصل سوم، با اقتباسی از آرک «بازی قتل عام» (Culling Gmae)، بازخواهد گشت. تاریخ انتشار فصل سوم این انیمه هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه انیمه سینمایی و تلفیقی فصل دوم این سریال، در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، می‌تواند به این معنی باشد که فصل جدید نیز اواخر همان سال یا احتمالا در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد.

انیمه «جوجوتسو کایسن» که توسط استودیو ماپا تولید شده است، اقتباسی از مجموعه مانگای گه‌گه آکوتامی با همین نام است.

این انیمه روایتگر داستان زندگی یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام ایتادوری یوجی است، دانش‌آموزی که با حمایت یکی از قدرتمندترین جادوگران، گوجو ساتورو، به مدرسه مخفی جادوگران جوجوتسو در توکیو می‌پیوندد تا یک نفرین و نیروی شیطانی قدرتمند را از بین ببرد و بدین ترتیب داستان قهرمانانه ایتادوری آغاز می‌شود.

گفتنی است که اخیرا نیز اعلام شد که مانگای این انیمه تا چند هفته دیگر، یعنی ۳۰ سپتامبر (دوشنبه ۹ مهرماه) در شماره ۴۴ به پایان خواهد رسید.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای انیمه جوجوتسو کایسن در فیلم نت

انیمه

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها