جزئیاتی جدید از فیلم سینمایی Peaky Blinders

ورود بری کیگان به فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز»

- 2 دقیقه مطالعه
بری کیگان در کنار ربکا فرگوسن و کیلین مورفی در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از تایمز نو، بری کیگان بازیگر فیلم‌های «دانکرک» (Dankirk) و « بنشی‌های اینشیرین» (The Banshees of Inisherin) به گروه بازیگران فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) که اسپین آفی از مجموعه اصلی سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) است، اضافه شد.

کیوگن و ربکا فرگوسن از بازیگرهای جدیدی هستند که در کنار کیلین مورفی به دنیای «پیکی بلایندرز» ورود پیدا کرده و هنرنمایی می‌کنند؛ کارگردانی این فیلم که محصول جدید نتفلیکس است، بر عهده تام هارپر خواهد بود، کسی که پیش از این نیز چند قسمت از مجموعه اصلی یعنی سریال «پیکی بلایندرز»، که قبل‌تر پیش روی مخاطبین قرار گرفته بود و اکنون نیز این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده، کارگردانی کرده است.

اما هم‌اکنون پس از اتمام این سریال، نتفلیکس حماسه باند پیکی بلایندرها را ادامه خواهد داد؛ گفته می‌شود که داستان این فیلم سینمایی در طول جنگ جهانی دوم رقم می‌خورد. این فیلم که با همکاری بی. ‌بی‌. سی فیلم ساخته می‌شود، قرار است که فیلمبرداری آن به زودی آغاز شود. لازم به ذکر است که مورفی و نایت نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

نتفلیکس درباره ورود این بازیگر به تیم فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز»، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «بری کیگان به گروه بازیگران فیلم جدید «پیکی بلایندرز»، در کنار کیلین مورفی و ربکا فرگوسن که قبلا اعلام شده بود، پیوست!»

داستان مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندرز» که توسط استیون نایت خلق شده بود، حول و محور کاراکتر تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی)، یک گانگستر اهل بیرمنگام می‌چرخد که در دهه ۲۰ میلادی ریاست یک خانواده جنایتکار را بر عهده دارد.

بازیگران این سریال جنایی علاوه بر کیلین مورفی، شامل هلن مک‌کروری فقید در نقش الیزابت پالی گری، پال اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل در نقش ایدا شلبی و جو کول در نقش جان شلبی می‌شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای سریال پیکی بلایندرز در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها