در گزارشی پژوهشی روشهای نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانهای بررسی شد.
به گزارش فیلمنت نیوز، مرکز پژوهشگاه وزارت ارتباطات در گزارشی مروری بر روشهای نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانهای داشته است.
با افزایش تعداد و تنوع برنامهها و خدمات چندرسانهای، تلاش برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر از دیدگاه شبکه و همچنین ارائهدهندگان خدمات افزایش یافته است. به منظور برآورده کردن انتظارات فزاینده مشتریان، ارائهدهندگان خدمات باید به طور دائم سطح فعلی کیفیت خدمات و کیفیت تجربی کاربران را اندازهگیری کنند.
در این گزارش، ابتدا به بررسی روشهای اندازهگیری کیفیت انتها-به-انتهای سرویس، در برخی کشورهای پیشرو جهان میپردازیم سپس مروری بر روشهای نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانهای خواهیم داشت.
برای دسترسی به محتوای گزارش به لینک روبرو مراجعه کنید: https://vlib.itrc.ac.ir/parvan/resource/۱۶۲۵۵/