«شب آهنگی» ظرفیت سری چهارم را دارد

- 2 دقیقه مطالعه

کیفیت تولید «شب آهنگی» به گونه‌ای است که می‌توان امید داشت سری جدیدی برای آن ساخته شود و همچنان استانداردهای کار حفظ شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، با پخش قسمت‌های بیشتری از سری سوم شوی «شب آهنگی» با اجرا و کارگردانی حامد آهنگی دیگر می‌توان با اطمینان گفت که این برنامه در عین ایجاد لحظات شاد و سرخوش برا حاضران در استودیو و بینندگان آن، در سطحی از استانداردهای برنامه‌سازی نیز عمل می‌کند.

حامد آهنگی که در کنار اجرای برنامه‌ای اینچنینی که کار ساده‌ای نیست کارگردانی را برعهده دارد که مسئولیت و سختی کار او را دوچندان می‌کند ولیکن او از پس هر دو برآمده است.

او به خوبی از ظرفیت مردمی که در برنامه حضور دارند استفاده می‌کند و اگر شما اهل تماشای «شب آهنگی» نباشید لابد تکه‌هایی از آن را در اینستاگرام و تلگرام خود دیده‌اید؛ به ویژه همان بخش‌هایی که مردم روی سن می‌آیند و در چالش‌های طنز و موزیکال آهنگی شرکت می‌کنند. حامد آهنگی این توان را دارد که یخ مخاطب حاضر در استودیو را بشکند و در عین حال لوس و تکراری نباشد. خنده‌های واقعی مردم و لحظاتی که برایشان رقم می‌خورد سرمایه اصلی این برنامه است که باید برای حفظ آن تلاش کند.

از سوی دیگر مهمان‌هایی که برنامه می‌آیند گرچه خیلی سلبریتی نیستند ولی در درون برنامه تعامل خوبی با آنها رقم می‌خورد و بیشتر از آنچه از ابتدا به نظر می‌رسد در دل برنامه از ظرفیت آنها استفاده می‌شود. شاید حتی بتوان گفت در جای دیگر و در حضور مجری دیگری ظرفیت‌های این افراد تا این اندازه بروز پیدا نکرده است.

استفاده از موسیقی شاد و پرانرژی در تاک شوهایی از این دست زیاد استفاده می‌شود که در «شب آهنگی» نیز از همین فرمول استفاده شده است، اما دکور این سری از برنامه «شب آهنگی» را می‌توان از دیگر نقاط قوت آن دانست که گرچه پرهزینه است و نشان از فضای بزرگی است که در اختیار برنامه قرار دارد ولی از حال و هوای مناسبی برای چنین برنامه‌هایی نیز برخوردار است.

در کل می‌توان گفت سری سوم «شب آهنگی» از سری های قبلی خود جلوترست و باتوجه به اینکه پلتفرم فیلم‌نت به عنوان تولیدکننده اثر در یک سال اخیر در حوزه تولید با وسواس بیشتری عمل کرده است، می‌توان پذیرفت که سری جدیدی برای «شب آهنگی» در نظر گرفته شود.

مریم مبینی

شب آهنگی را به طور اختصاصی در فیلم‌نت تماشا کنید.

گالری عکس شب آهنگی

برچسب‌ها: برگزیده،تیتر یک،حامد آهنگی،شب آهنگی
نظرات

۸ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سکینه سلیم جوهری
    ۱۴۰۳/۰۴/۲۰

    خیلی عالی است کارهای اقای اهنگی را خیلی دوست دارم وخیلی مایلم به عنوان تماشاوی حضورداشته باشم چگونه میتوان ثبت نام کنم

    پاسخ
  • آقای حامد اهنگی عالی
    و من عاشق کارهاشون هستیم و خیلی دوست دارم که روز موفق تر از دیروز بشت براشون ارزوی موفقیت میکنم

    پاسخ
  • خیلی خوبه واقعا دوسش دارم کاش فصل چهارم، پنجم و………… هیچوقت پایان نداشته باشه
    عاشق آقای آهنگیم واقعا فوق العادن و همیشه موفقن🌺
    ایشالا موفق تر هم میشن زنده باشن❤😘
    سطح طنزشون واقعا عالیه 🌺🌺

    پاسخ
  • محمد طاها جیلانی
    ۱۴۰۳/۰۶/۲۸

    عالی

    پاسخ
  • شباهنگی واقعا عالیه و مارو واقعا شاد میکنه حامد اهنگی واقعا عالی هستی و لطفا ادامه بدین و فصل های بعد رو هم بسازین

    پاسخ
  • من از آقای آهنگی به طرز عجیبی خوشم میاد یعنی از معدود کسایی بوده که شروع کرده و الان ماشین و خونه ای که داره نون بازوشه نه مثل این بازیگرا تو فیلما یه سلام میدن ۵ میلیارد میگیرن

    پاسخ
  • میشه فصل ۴ بیاد وحامیم هم بیاد
    عالیییییی میشه

    پاسخ
  • واقعا شباهنگی عالیه مخصوصا اگه حامد اهنگی اجراش کنه لطفا فصل چهارم رو بسازین و هیچوقت پایان نداشته باشه بی صبرانه منتظر فصل چهار هستیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها