به‌تازگی چه محصولاتی با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده‌اند؟

همه دوبله‌‎های فیلم‌نت

- 6 دقیقه مطالعه

در این مطلب به محصولاتی پرداخته‌ایم که به‌تازگی با دوبله اختصاصی از طریق فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، یکی از فعالیت‌های همیشگی فیلم‌نت، دوبله اختصاصی محصولات روز سینما و تلویزیون جهان است. در شرایطی که به‌نظر می‌رسد هنوز هم بسیاری از مخاطبان آثار نمایشی ترجیح می‌دهند تا فیلم‌ها و سریال‌های برگزیده‌شان را با دوبله فارسی تماشا کنند، چنین اقدامی قطعا راهی است برای ایجاد ارتباط میان مخاطبان و محصولات مد نظرشان. در ادامه، تعدادی از محصولاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌تازگی و به‌طور اختصاصی در فیلم‌نت دوبله شده‌اند.

«تولد دوباره در خانواده پولدار» عنوان مجموعه‌ای کره‌ای است که پخش آن از فیلم‌نت با دوبله اختصاصی آغاز شده است. تاکنون ۱۶ قسمت از این سریال در فیلم‌نت منتشر شده که ده قسمت اول را می‌توانید با دوبله اختصاصی تماشا کنید. نسخه دوبله قسمت‌های بعدی هم به‌زودی در فیلم‌نت بارگذاری خواهد شد.

مجموعه درام «تولد دوباره در خانواده پولدار» که نمایش آن از سال ۲۰۲۲ آغاز شده، در مورد کارمند وفاداری است که بعد از حدود ده سال که در یک خانواده پولدار مشغول به کار بوده، به دست رئیسش به قتل می‌رسد. جونگ دائه یون به‌عنوان کارگردان و سونگ جونگ-کی، لی سانگ-مین و چو هان چول به عنوان بازیگر از جمله دست‌اندرکاران مهم این مجموعه به شمار می‌آیند. این مجموعه در کره مورد استقبال قرار گرفته و در وبسایت IMDB هم تاکنون امتیاز ۸.۱ را به خود اختصاص داده است. مدت زمان هر اپیزود از مجموعه «تولد دوباره در خانواده پولدار» بین ۶۰ تا ۸۰ دقیقه است.

لینک تماشای «تولد دوباره در خانواده پولدار» در فیلم‌نت

 

این روزها تمام مخاطبان سریال‌های روز در جریان موفقیت‌های مجموعه «آخرین بازمانده از ما» هستند و ما هم در فیلم‌نت نیوز در قالب مطالب مختلفی به این مجموعه و محبوبیت شگفت‌انگیزش پرداخته‌ایم. فیلم‌نت قسمت‌های مختلف این مجموعه را همزمان با پخش جهانی منتشر و با بیشترین سرعت نسبت به دوبله اختصاصی هر قسمت اقدام می‌کند. تا کنون سه قسمت از «آخرین بازمانده از ما» منتشر شده است.

لینک تماشای «آخرین بازمانده از ما» در فیلم‌نت

 

پیشنهاد ما به طرفداران مسابقات تلویزیونی این است که برنامه «مسابقات کریسمسی پخت شیرینی زنجبیلی» را از دست ندهند. در این برنامه، جسی پالمر میزبان مسابقات قهرمانی پخت شیرینی در تعطیلات با موضوع شیرینی زنجبیلی است که در آن سه تیم، پخت شیرینی زنجبیلی را بر اساس یک طرح مشخص و ظرف یک ساعت انجام می‌دهند. پنج قسمت از این مسابقه را با دوبله اختصاصی فیلم‌نت از دست ندهید.

لینک تماشای «مسابقات کریسمسی پخت شیرینی زنجبیلی» در فیلم‌نت

 

یکی دیگر از مسابقات جذابی که به‌تازگی در فیلم‌نت عرضه شده، «اساتید لگو» نام دارد. این برنامه درباره علاقه‌مندان به ساخت لگو است که در یک مسابقه بزرگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. آن‌ها باید در یک بازه زمانی مشخص، تکه‌های مختلف را به یکدیگر وصل کنند. «اساتید لگو» تاکنون با رای مثبت ۹۸ درصد از مخاطبانش در فیلم‌نت روبه‌رو شده است. فصل اول این مجموعه در ده قسمت و فصل دوم هم در دوازده قسمت با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

لینک تماشای «اساتید لگو» در فیلم‌نت

 

گوردون رمزی، آشپز سرشناس بریتانیایی، چند سالی است که در برنامه‌ای با عنوان «گوردون رمزی: کشف‌نشده» در شبکه نشنال جئوگرافیک شرکت کرده است. این برنامه را می‌توان ماجراجویی جدید رمزی دانست که در جست‌وجوی الهامات آشپزی، ماجراهای حماسی و تجربیات فرهنگی که هرگز فراموش نخواهد کرد، به برخی از باورنکردنی‌ترین و دورافتاده‌ترین مکان‌های روی زمین سفر می‌کند. «گوردون رمزی: کشف‌نشده» در سه فصل تولید شد که دوبله فصل سوم آن به‌تازگی در فیلم‌نت انجام پذیرفت.

لینک تماشای «گوردون رمزی: کشف‌نشده» در فیلم‌نت

 

کودکان و نوجوانان همواره از طرفداران پروپاقرص نسخه‌های دوبله انیمیشن‌ها و آثار کودکانه هستند. به همین مناسبت، فیلم‌نت همیشه برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر از مخاطبانش ارائه کرده است. یکی از این برنامه‌ها، مجموعه مفرح «برو هاپو برو» است که داستان توله سگی به نام تگ و بهترین دوستش، اسکوچ، را روایت می‌کند که در شهری رنگارنگ و پر از سگ‌های بازیگوش ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی دارند. هر چند قسمت‌های مختلف «برو هاپو برو» بازخوردهای متفاوتی از کاربران فیلم‌نت گرفته‌اند اما برخی از این قسمت‌ها به رای مثبت صددرصدی هم دست یافته‌اند که نکته جالبی به نظر می‌رسد. هم‌اکنون می‌توانید ۹ قسمت از این مجموعه را، با مدت زمانی ۲۳ دقیقه‌ای برای هر قسمت، با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت تماشا کنید.

لینک تماشای «برو هاپو برو» در فیلم‌نت

 

«سازندگان باگز بانی»، دیگر مجموعه کارتونی است که فیلم‌نت برای تماشای مخاطبان کودک و نوجوان و تجربه لحظاتی دلنشین در کنار خانواده‌شان در نظر گرفته است. در این مجموعه، در شرکت ساختمانی ACME، باگز و لولا گروهی از سازندگان را مدیریت و راهنمایی می‌کنند که نباید در نزدیکی محل ساخت‌وساز باشند. با این حال، دافی داک، خوک پورکی، تویتی و دیگران به عنوان یک تیم از ابزار و وسایل نقلیه خود برای انجام برخی از مزخرف‌ترین کارهای ساختمانی استفاده می‌کنند. این مجموعه انیمیشنی که برای سنین ۷ سال به بالا مناسب است، تاکنون رای مثبت ۹۰ درصد از بینندگانش را در پلتفرم فیلم‌نت به دست آورده است. هفت قسمت از این مجموعه با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت عرضه شده و با توجه به زمان ۱۱ دقیقه‌ای هر قسمت، می‌توانید با صرف زمانی کمتر از یک ساعت و نیم، تمام قسمت‌های عرضه‌شده «سازندگان باگز بانی» را مشاهده کنید.

لینک تماشای «سازندگان باگز بانی» در فیلم‌نت

 

اما چند انیمیشن سینمایی هم به‌تازگی با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت عرضه شد‌ه‌اند. یکی از این انیمیشن‌ها که محصول سال ۲۰۲۲ و کشور ترکیه است «شاه شاکر: بازیافت» نام دارد و داستان دانشمندانی را به تصویر می‌کشد که سعی می‌کنند بحران‌های زیست‌محیطی را حل کنند و از طریق ارسال زباله‌ها به فضا زمین را نجات دهند، اما این کار باعث عصبانیت بیگانگان می‌شود. «شاه شاکر: بازیافت» ساخته هالوک جان دیزداراوغلو است و اسکایلر داونپورت و براک پاول در آن صداپیشگی کرده‌اند. این انیمیشن با زمان ۱ ساعت و ۳۱ دقیقه هم‌اکنون با دوبله اختصاصی فیلم‌نت قابل مشاهده است.

لینک تماشای «شاه شاکر: بازیافت» در فیلم‌نت

 

دیگر فیلم انیمیشن دوبله‌شده توسط فیلم‌نت، «کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاه» نام دارد. این انیمیشن اسپانیایی هم محصول ۲۰۲۲ است و به کارگردانی جولیو سوتو گارپاید ساخته شده است. خسوس باردا، آندره‌آ ویلاورده و کترین مارتینز از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند. «کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاه» داستانی از دنیای حشرات است که عنکبوت‌ها در آن پلیس هستند. بعد از این‌که یک کارآگاه موفق می‌شود دشمن قدیمی‌اش را به دام بیندازد، با کشتی خود به سان‌فرانسیسکو می‌آید.

لینک تماشای «کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاه» در فیلم‌نت

 

فیلم‌نت فیلم‌هایی را هم برای مخاطب بزرگسال دوبله کرده است. درام ماجرایی هندی «یک پنج‌شنبه» (محصول ۲۰۲۲) یکی از این فیلم‌ها است. این فیلم که تاکنون با رضایت ۹۷ درصدی مخاطبان روبه‌رو شده، داستان معلمی به نام ناینا است که ۱۶ دانش‌آموز مدرسه را گروگان می‌گیرد و در ازای آزادی آن‌ها درخواستی عجیب و شوکه‌کننده از پلیس و چند سیاستمدار دارد.

«یک پنجشنبه» را بهزاد خمباتا کارگردانی کرده و در آن بازیگرانی چون یامی گوتام، اتول کولکارنی، نیها دوپیا، دیمپله کاپادیا و کالیانی مولای نقش‌آفرینی کرده‌اند.

لینک تماشای «یک پنجشنبه» در فیلم‌نت

 

طرفداران فیلم‌های ترسناک هم می‌توانند فیلم «مگان» را با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت تماشا کنند. این فیلم محصول ۲۰۲۲ است و یکی از آثار موفق تجاری ژانر وحشت در سال گذشته لقب گرفته است. در این فیلم، یک مهندس روباتیک عروسکی شبیه انسان می‌سازد که توانایی‌های زیادی دارد. این عروسک حتی می‌تواند بیاموزد و با دیگران دوست شود؛ مسئله‌ای که به مرور مشکل‌ساز می‌شود. «مگان» را جرارد جانستون کارگردانی کرده و آلیسون ویلیامز، ویولت مک‌گراو، رانی چینگ و امی دونالد در آن بازی کرده‌اند.

لینک تماشای «مگان» در فیلم‌نت

 

 

 

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،تیتر یک،دوبله،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها