«واکاندا تا ابد» دیده‌شده‌ترین فیلم مارول در شبکه دیزنی پلاس لقب گرفت

موفقیت تازه قسمت جدید «پلنگ سیاه»

- 1 دقیقه مطالعه

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» به پربیننده‌ترین فیلم مارول در شبکه دیزنی پلاس تبدیل شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، کمپانی مارول روز دوشنبه اعلام کرد که «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد»، بر اساس تعداد ساعت‌های نمایش در پنج روز اول عرضه در شبکه دیزنی پلاس، به پربیننده‌ترین محصول مارول در این شبکه تبدیل شده است.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد»، به کارگردانی رایان کوگلر، از ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به‌طور عمومی اکران شد و از ۱ فوریه از طریق شبکه دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. لازم به ذکر است که دیزنی هنوز هیچ آمار دقیقی از تعداد تماشاگران این فیلم بیان نکرده، و ادعای مطرح‌شده براساس اندازه‌گیری‌های داخلی خود شرکت رسانه‌ای است.

این دنباله مطرح «پلنگ سیاه» داستان وقایع پس از مرگ شاه چالا با بازی چادویک بوزمن (بازیگر نقش اصلی فیلم «پلنگ سیاه» که در فاصله بین این دو فیلم از دنیا رفت) را روایت می‌کند. مردم درحالی‌که عزادار فقدان او هستند، به‌دنبال راهی برای ماندگاری پادشاهی خود می‌گردند. در چنین شرایطی، افرادی چون ملکه راموندا (آنجلا بست)، شوری (لتیشیا رایت)، ام‌باکو (وینستون دوک) و اوکویه (دانای گوریرا) برای محافظت از ملت خود می‌جنگند.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» نامزد پنج جایزه اسکار شده است – اما در بخش بهترین فیلم موفق به نامزدی جایزه نشد. یکی از این پنج نامزدی متعلق به آنجلا بست (در رشته بازیگر نقش مکمل زن) است. بست اولین زن، اولین فرد رنگین‌پوست و اولین بازیگر استودیو مارول است که برای بازی در اقتباسی از کتاب‌های مصور نامزد جایزه اسکار می‌شود.

کاربران فیلم‌نت می‌توانند فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» را در این آدرس تماشا کنند.

برچسب‌ها: برگزیده،پلنگ سیاه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها