رقابت همزمان دو فیلم جیمز کامرون در گیشه

بازگشت «تایتانیک»

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «تایتانیک» در اکران مجدد به دنبال صدرنشینی در جدول فروش هفتگی است؛ اتفاقی که می‌تواند رکورد تازه‌ای را به نام این فیلم دوران‌ساز جیمز کامرون ثبت کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از اسکرین رنت، به مناسبت بیست‌وپنجمین سال نمایش «تایتانیک»، این فیلم مهم جیمز کامرون مجددا اکران شده و کارشناسان اعتقاد دارند که فرصت مناسبی برای صدرنشینی در جدول فروش هفتگی در اختیار دارد. در صورت وقوع این اتفاق، «تایتانیک» به تنها فیلم تاریخ سینما تبدیل خواهد شد که بیش از بیست‌وپنج سال بعد از اکران اولیه به صدر جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا می‌رسد.

نمایش مجدد «تایتانیک» اتفاق جالب دیگری را هم رقم زده است. حالا دو فیلم به کارگردانی جیمز کامرون به‌طور همزمان برای کسب رتبه اول جدول فروش هفتگی با هم رقابت می‌کنند. «آواتار: راه آب» کماکان دارد می‌فروشد و موفقیت دیگری را برای کامرون به ارمغان آورده است. با این موفقیت، کامرون به یک آمار شگفت‌انگیز دست پیدا کرده است: از چهار فیلم پرفروش تاریخ سینما، کامرون کارگردانی سه فیلم را بر عهده داشته است که نشان‌دهنده توانایی همیشگی او در جذب مخاطبان انبوه است.

«تایتانیک» در زمان اکران اولیه با عملکردی خیره‌کننده به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد و هنوز رتبه سوم این جدول را در اختیار دارد؛ هر چند به‌نظر می‌رسد که به زودی این جایگاه را به «آواتار: راه آب» واگذار خواهد کرد.

هر چند کارشناسان فروش معتقدند که «آواتار: راه آب» نمی‌تواند رقیبی جدی برای صدرنشینی «تایتانیک» در جدول فروش این هفته باشد، با این وجود فیلم بیست‌پنج ساله کامرون باید برای رسیدن به این جایگاه رقبای قدر دیگری همچون قسمت جدید «مجیک مایک» (استیون سودربرگ) را از سر راه بردارد.

برچسب‌ها: آواتار،برگزیده،تایتانیک،جیمز کامرون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها