فیلم «کشتن کندی» را در فیلم‌نت تماشا کنید

ترور جان اف. کندی از زاویه‌ای دیگر

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم تلویزیونی «کشتن کندی» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، درام تاریخی و زندگینامه‌ای «کشتن کندی» توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این فیلم تلویزیونی محصول ۲۰۱۳ کشور آمریکا است و به کارگردانی نلسون مک‌کورمیک ساخته شده است. رابرت لو، ویل روتهارت، جک نوزوورثی، کیسی سیماسکو و بوریس مک‌گیور در «کشتن کندی» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «کشتن کندی» روایت موازی زندگی جان اف. کندی و لی هاروی اسوالد از اعضای نیروی دریایی است. اسوالد قاتل کندی بود و دو روز بعد از او کشته می‌شود، اما در یک روز به خاک سپرده می‌شوند. مراسم کندی تقریبا توسط همه کانال‌های خبری دنیا پوشش داده شد، در حالی که مراسم اسوالد در سکوت خبری برگزار شد و تعداد محدودی شرکت کننده داشت.

«کشتن کندی» در مجموع با نظرات مثبت منتقدان مواجه و در فصل جوایز هم نامزد جوایزی چون جایزه بهترین فیلم تلویزیونی و دو جایزه دیگر از جوایز امی، بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم‌های تلویزیونی یا مجموعه‌های کوتاه از جوایز انجمن بازیگران آمریکا، بهترین کارگردانی فیلم‌های تلویزیونی یا مجموعه‌های کوتاه از انجمن کارگردانان آمریکا، بهترین اثر بلند تلویزیونی از انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، و بهترین فیلمنامه اقتباسی اثر بلند تلویزیونی در انجمن فیلمنامه‌نویسان آمریکا شد.

فیلم تلویزیونی «کشتن کندی» را می‌توانید با زیرنویس فارسی از طریق این لینک در فیلم‌نت تماشا کنید.

 

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها